olipa aika karseeta katsottavaa kun ystäväni ja hänen 16 vuotias tytär tappelivat niin että karvat pölisi

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
tappelu sai alkunsa siitä, että ystäväni oli ollut matkoilla ja kertoi sieltä sitten minulle eilen millaista oli ollut. kertoi samalla myös että seurueessa oli ollut joku nainen, joka oli iskenyt itselleen seurueesta miehen ja pettänyt sen kanssa omaa miestään, joka oli kotona, koko ajan. isoon ääneen nimitteli naista huoraksi. siihen osallistu sit naisen tytär ja sano, että: äiti, sinähän olet itse vielä pahempi huora, koska petät isää miehen kanssa, joka on isän palkkalistoilla. ja vielä täällä meidän omassa kodissa. ystävältäni petti hermot ja kävi käsiksi tyttöön ja sit tuli mustelmia ja hiuksia päästä lenteli. lopulta sain heidät erotettua toisistaan ja toimitin tytön mummolaansa. tyttö ei aikonut enää ikinä kotiinsa palata. saa sitten nähdä miten asia päättyy. aikoi myös kertoa isälleen mitä äiti puuhaa sen selän takana. taitaa kohta taas yksi perhe hajota tästä läheltä :|

No ho hoi. Tarviiko tuota nyt noin pikkuasiasta aina olla lastensuojeluun ilmoittamassa. 16 vee on jo aikuinen kropaltaan ja osaa kyllä puolustautua. Itsehän näytti tuota kerjäävän.

Kyllä sitä ennen vanhaankin remmi heilui mutta sossuilla oli parempaakin tekemistä kuin käydä joka kodissa tarkistamassa, onko vitsa oven pielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
|O

oliskos ilmoitus lastensuojeluun paikallaan?
enpä tiedä onko tässä tapauksessa enää tarvetta, tytöllä on oma asunto ja oma toimeen tulo, oli vaan kotona lomalla käymässä. mummolaan vein sen takia, että katsoin parhaaksi, että tyttö ei kuitenkaan asunnolleen yksin tuollaisen tapauksen jälkeen mene.

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
tappelu sai alkunsa siitä, että ystäväni oli ollut matkoilla ja kertoi sieltä sitten minulle eilen millaista oli ollut. kertoi samalla myös että seurueessa oli ollut joku nainen, joka oli iskenyt itselleen seurueesta miehen ja pettänyt sen kanssa omaa miestään, joka oli kotona, koko ajan. isoon ääneen nimitteli naista huoraksi. siihen osallistu sit naisen tytär ja sano, että: äiti, sinähän olet itse vielä pahempi huora, koska petät isää miehen kanssa, joka on isän palkkalistoilla. ja vielä täällä meidän omassa kodissa. ystävältäni petti hermot ja kävi käsiksi tyttöön ja sit tuli mustelmia ja hiuksia päästä lenteli. lopulta sain heidät erotettua toisistaan ja toimitin tytön mummolaansa. tyttö ei aikonut enää ikinä kotiinsa palata. saa sitten nähdä miten asia päättyy. aikoi myös kertoa isälleen mitä äiti puuhaa sen selän takana. taitaa kohta taas yksi perhe hajota tästä läheltä :|

ihan oikeestikko? sori mut sun ystävällä on vanhemmuus tosi pahasti hukassa. Yääk vielä lapsi tietää, että äiti on mikä on. Tosi karseeta onko näillä ollu aina näin? Tiesitkö sinä ystävättäresi puuhista?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
|O

oliskos ilmoitus lastensuojeluun paikallaan?
enpä tiedä onko tässä tapauksessa enää tarvetta, tytöllä on oma asunto ja oma toimeen tulo, oli vaan kotona lomalla käymässä. mummolaan vein sen takia, että katsoin parhaaksi, että tyttö ei kuitenkaan asunnolleen yksin tuollaisen tapauksen jälkeen mene.

no toivottavasti ei kotiinsa ainakaan mene enää..

jos elämä on tuollaista vieraiden nähden niin voi vaan kuvitella mitä siellä tapahtuu kun muut ei oo näkemässä :|

ja 16v tosiaan on lähes aikuinen kooltaan, mut silti se on vasta 16v, ja vaikka olis 22v niin päälle ei saa kukaan käydä, varsinkaan omat vanhemmat |O

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

ihan oikeestikko? sori mut sun ystävällä on vanhemmuus tosi pahasti hukassa. Yääk vielä lapsi tietää, että äiti on mikä on. Tosi karseeta onko näillä ollu aina näin? Tiesitkö sinä ystävättäresi puuhista?
sen mä tiedä että ystävälläni on aina pinna kireellä ja aika paljon on huutanut lapsilleen. mutta ei tietääkseni ole ennen käsiksi käynyt. ehkä tää huoraksi nimitely mun kuullen oli sit viimeinen tikki. lapsista ei enää kukaan asu kotonaan. käyvät kyllä aika usein. mutta tää nuorin sinne tuskin koskaan enää menee. tiesin ystäväni puuhista, ja puhunut olemme tästä pettämisestä. mutta enhän mä mitään voi tehdä. en mä pysty aikuista ihmistä pakottamaan lopettamaan pettämistä tai mitään muutakaan, jos tää ihminen ei itse halua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoitus lastensuojeluun HETI! Sairasta, että äiti käy oman lapsensa kimppuun ja yhtä sairasta on, että joku tässä ketjussa puolustelee tota äitiä :o
lue koko ketju, siellä sanotaan, että tyttö asuu omassa asunnossaa ja tulee toimeen omillaan, oli siis vaan käymässä. joten turha tällaisella on kuormittaa lastensuojelua

Ilmoitus lastensuojeluun HETI! Sairasta, että äiti käy oman lapsensa kimppuun ja yhtä sairasta on, että joku tässä ketjussa puolustelee tota äitiä :o

Miksi tässä tapuksessa pitäis lastensuojeluun ottaa yhtettä kun tämä 16 ei edes asu enää kotonaan, eikä siellä asu muitakaan lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
:o Mä kyllä näpäyttäisin ystävää tollasesta lastenkasvatuksesta!

Oho, milläs tavalla tämän ajattelit tehdä?

Hiljaako seuraisit sivusta kun äiti pahoinpitelee lastaan?

Erottaisin tottakai, mutta mitä se näpäyttely tässä asiassa auttaisi?

Yhteistyössä