Olinkohan mä liian julma?

Mun mielestä 7v on liian nuori viikkaamaan vaatteita, meillä vielä 10vllekin viikataan vaatteet valmiiksi ja itse saa laittaa ne kaappiin. Mut ehkä meidän lapset kasvaa pumpulissa...

Minä en näe mitään vikaa tuossa viikkauksessa. Kevyttä hommaahan se on ja hyvä vaan että oppii jo nuorena jotain perusjuttuja, ei tuo nyt miltään orjatyöltä kuulosta ;)

Tuollaisia tarinoita en kuitenkaan menisi itse keksimään. Rehellisyys ja luotettavuus on minulle yksi ihan tärkeimpiä arvoja, ja niitä haluaisin siirtää eteenpäin lapsillekin... olisi siis aika tekopyhää käyttää silloin noin pitkälle vietyjä tarinoita kasvatuksellisissakaan tarkoituksissa, kun ilmankin voisi asian hoitaa. Mutta jokainen tavallaan, en minä tuomitse, kunhan vain esitän oman näkökantani asiaan.

Meillä on 14-vuotiaan hommaa tyhjentää tiskikone. Se alko jossain vaiheessa lusmuta hommasta ja mä sit päätin että jos se ei ala kone olemaan tyhjänä niistä puhtaista niin sen lisäks että tyhjentää niin täyttää myös ne kaikki sinne mitkä on kerääntyneet tiskialtaaseen.
Muutaman kerran kerkes allas täyttyä ja tuli enemmän tiskiä mitä koneelliseen mahtui vaan sen jälkeen on homma taas pelittänyt. :kieh:

Yhteistyössä