Olinko tökerö, lapsen kaveri tulee yökylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
ja töksäytin että voi tulla jos ottaa ruokaa mukaan.

En ole koskaan sanonut noin, ja ruokin kyllä pieniruokasen kaverinkin mielelläni. Nyt vaan katoin jääkaappiin, enkä keksi yhtään mitä laitan niille krantuille iltapalaksi. Tietysti lettuja vois paistaa, mutta taitaa munatkin olla loppu.
Perusruokaa on kyllä, leipää, juustoa, perunoita, makarooneja, kalapuikkoja jne, mutta yleensä ne iltasin haluaa jotain muuta.

Kauppaan en tiedä jaksanko tänään vaivautua.

Yritin kyllä soittaa jo tytölleni, että ei kaverin tartte ruokaa tuoda mukana, mutta se ei nyt vastannut kun lutraa jossain uima-altaassa.

Hemmetti. Vähän hävettää että käskin ruokaa ottaa mukaan. :eek:

no mua ois hävettäny jos olisin sanonut nuin... en olisi luvannut tulla ollenkaan jos ruoasta pula. mutta jos haluavat herkutella, niin voihan siitä sanoa, että herkkuja ei ole, jos haluaa niin voi tuoda mukana.
Minkä ikäinen yökylävieras?

[QUOTE="vieras";26520069]no mua ois hävettäny jos olisin sanonut nuin... en olisi luvannut tulla ollenkaan jos ruoasta pula. mutta jos haluavat herkutella, niin voihan siitä sanoa, että herkkuja ei ole, jos haluaa niin voi tuoda mukana.
Minkä ikäinen yökylävieras?[/QUOTE]

8v, kohta ysi. On meillä aika usein yötä.

Sairaan noloa. Muistelen että sun lapsi on alakoulussa. ne ei oikeesti syö mitään, ainakaan meidän lapset. Tosi nirsoja. tai no, hesen ateriat, aamiaismurot ja jotkut makeat viilit meillä menee.

Kun kerran kysyit, niin saat rehellisen vastauksen.

Jossain vaiheessa yläkoulussa ne alkaa syödä enemmän kuin aikuinen, mutta silti luulen, että jos lupaan tulla 1 yöksi, niin aion myös ruokkia vieraani.

Alkuperäinen kirjoittaja mua hävettäisi sikana;26520089:
Sairaan noloa. Muistelen että sun lapsi on alakoulussa. ne ei oikeesti syö mitään, ainakaan meidän lapset. Tosi nirsoja. tai no, hesen ateriat, aamiaismurot ja jotkut makeat viilit meillä menee.

Kun kerran kysyit, niin saat rehellisen vastauksen.

Jossain vaiheessa yläkoulussa ne alkaa syödä enemmän kuin aikuinen, mutta silti luulen, että jos lupaan tulla 1 yöksi, niin aion myös ruokkia vieraani.

Mun likalla ainakin on nykyään kokoajan nälkä, vaikka se kranttu onkin ruuan suhteen. Joku kasvuvaihe vissiin menossa.

Yritän korjata mokani, kunhan tytär vastaa kännykkään.

Mun likalla ainakin on nykyään kokoajan nälkä, vaikka se kranttu onkin ruuan suhteen. Joku kasvuvaihe vissiin menossa.

Yritän korjata mokani, kunhan tytär vastaa kännykkään.

No ei se maailma nyt tuohon kaadu. Tee sitten tytöille vaikka se pannari, ja jos omatunto liikaa kolkuttaa niin hae litran vaniljan jäde siihen kyytipojaksi. Kyllä nuo jokaiselle lapselle kuitenkin maistuu :).

Ja kyllä niille lapsille voi jo tuon ikäisenä kertoakin että mitä ruoka maksaa jne...

Yhteistyössä