T
tokaluokkalaisen äiti
Vieras
juttu lähtee siitä että lapsi ei ole 2vkoon suostunut näyttämään reissuvihkoa opettajalle.2viikkoa sitten poika nukkui puolituntia pommiin eikä suostunut menemään kouluun.kauhea huuto raivo itku pääs lapselta mutta ei mennyt.kerran aikasemmin kävi näin ja lapsi istuskeli vain pihalla luulin että oli lähtenyt.jouduin kädestä raahaamaan kouluun.
joka päivä olen kysynyt joko olet näyttänyt opelle sen vihon missä on syy miksi ei tullut sillon kerran kouluun. nyt eilen lupasi että hän näyttää sen vihon.mutta tulin kotiin ja olin käynyt kaupassa ja kun kuulin että ei ole näyttänyt niin viskasin namit ja uudet kirjat(mitä olin ostanut) kaappiin.sekä kielisin menemästä kerhoon joka olisi illlal.plus että mummola peruuntuu
joka päivä olen kysynyt joko olet näyttänyt opelle sen vihon missä on syy miksi ei tullut sillon kerran kouluun. nyt eilen lupasi että hän näyttää sen vihon.mutta tulin kotiin ja olin käynyt kaupassa ja kun kuulin että ei ole näyttänyt niin viskasin namit ja uudet kirjat(mitä olin ostanut) kaappiin.sekä kielisin menemästä kerhoon joka olisi illlal.plus että mummola peruuntuu