olinko liian ankara pojalleni eilen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika kurjalta kuulostaa:( Mutta jos tilanne vaatii, että noin pitää tehdä, niin eihän sille sitten mitään mahda:( Mietin vaan, että miksei pojan isä voinut ostaa pojalle vaikkapa ihan vaikka kokonaisen levyn suklaatia ja/tai pienen lahjan... Mutta voimia kuitenkin ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aika tyly äiti olet. Mua vanhemmat muistaa synttäreinä vaikka mulla ikää jo 29...kummitkin muistaa mua aina vain synttäreinä ja jouluna.

Niin mekin, vaikka vanhin jo 31, aina käymme lahjan kanssa synttäreillä. Hyvä mieli siitä tulee antajalle ja saajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmettelee:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ei juhlia?

Koska en jaksanut ja kerennyt järjestää ja syy tämän kaiken takana on se, että minulla on burn out. :|

Voit varmaan selittää pojallesi, että et nyt jaksanut juhlia laittaa, mutta myöhemmin juhlitte (jos näin ajattelet). Tosin lupaus on sitten pidettävä, jos sellaisen annat.

Poikani ja mieheni tietävät tilanteeni ja auttavat sekä tukevat minua paljon. Aiomme juhlia synttäreitä jälkikäteen myöhemmin, sitten kun minä olen terve ja voin hyvin.

Miksi miehesi ei ostanut pojan kanssa lahjaa ja käyneet vaikka yhdessä ulkona syömässä tai kahvilassa tai elokuvissa tms.

Koska ppikani rakastaa ja välittää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, eikä hän halua juhlia ilman minua.

Rakasta sinäkin ja kannusta lasta juhlimaan juhlansa.

et ollut ankara, olit epäreilu. lapset on lojaaleja vanhemmilleen ja vaikka poika on sanonut että haluaa juhlia vasta kun äiti on terve odottaa kuitenkin mielessään edes jotain muistamista. olen siinä samoilla linjoilla että isä olisi voinut ostaa valmiin kakun ja lahjan.. siitä ei olisi ollut hommaa yhtään! surulista että lapsi kantaa taakkaa ja sinä annat hänen ohittaa omat ilonhetkensä.

No oisit antanut rahaa edes että käy vaikka kaverin kanssa syömässä tai osta itelle jotain kivaa,siinä ois ollut vähemmän vaivaa..ethän nyt rasittunut kynttilän sytyttämisestä liikaa ja ihan 2 palaa suklaatakin hennoit antaa..

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
ei juhlia?

Koska en jaksanut ja kerennyt järjestää ja syy tämän kaiken takana on se, että minulla on burn out. :|

Etkö olisi voinut vaikka ostaa kakkua. Itsekin sairastan, joten tiedän millaista loppuunpalaminen on.

:hug: Voimia! Ymmärsikö poika tilanteen, vai jäikö sille paha mieli?

En kertakaikkiaan jaksanut ja kerennyt ostaa mitään. Mies ja poika käyvät tätä nykyä kaupassa. Poikani ymmärsi tilanteen hyvin ja hänelle ei jäänyt paha mieli.

no eikö miehes voinu ostaa mitään, jos kerta käy kaupassa????
varmasti jäi paha mieli.

ei juhlia?

Voit varmaan selittää pojallesi, että et nyt jaksanut juhlia laittaa, mutta myöhemmin juhlitte (jos näin ajattelet). Tosin lupaus on sitten pidettävä, jos sellaisen annat.

Poikani ja mieheni tietävät tilanteeni ja auttavat sekä tukevat minua paljon. Aiomme juhlia synttäreitä jälkikäteen myöhemmin, sitten kun minä olen terve ja voin hyvin.

Miksi miehesi ei ostanut pojan kanssa lahjaa ja käyneet vaikka yhdessä ulkona syömässä tai kahvilassa tai elokuvissa tms.

Koska ppikani rakastaa ja välittää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, eikä hän halua juhlia ilman minua.

et voi kaataa poikasi niskaan sitä, että olet sairas.

mua niin ottaa sydämmestä kuinka voi kohdella lastaan noin. Kuinka et jaksanut ostaa vaikka pakastekakkua ja nostaa esim. automaatilta pariakymppiä lahjaksi. Jos olisit oikeasti tosi masentunut ettet mitään jaksaisi, et jaksaisi kirjoitella millään palstallakaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No oisit antanut rahaa edes että käy vaikka kaverin kanssa syömässä tai osta itelle jotain kivaa,siinä ois ollut vähemmän vaivaa..ethän nyt rasittunut kynttilän sytyttämisestä liikaa ja ihan 2 palaa suklaatakin hennoit antaa..

Yritin antaa hänelle rahaa, muttei huolinut minulta mitään. Poika halasi minua hymyillen ja sanoi että haluaa minulle kaikkea hyvää. Poika on onnellinen pienistäkin asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mua niin ottaa sydämmestä kuinka voi kohdella lastaan noin. Kuinka et jaksanut ostaa vaikka pakastekakkua ja nostaa esim. automaatilta pariakymppiä lahjaksi. Jos olisit oikeasti tosi masentunut ettet mitään jaksaisi, et jaksaisi kirjoitella millään palstallakaan

Minä en ole masentunut vaan kärsin pahasta burn outista. Yritin antaa pojalle rahaa, mutta hän ei huolinut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja nro.:
ei juhlia?

et voi kaataa poikasi niskaan sitä, että olet sairas.

Kuka tässä siitä on puhunutkaan. En ole ikinä tehnyt niin enkä aiokaan.

Yhteistyössä