Olinko ihan kohtuuton nyt :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toope

Vieras
Poika, 4 vuotta, on nyt pari kertaa karannut naapuriin. Ihan tuohon pihatien toiselle puolelle, ei onneks sen kauemmas. Kuitenkin ollaan sanottu, että luvatta ei saa mennä jne. Edellisen kerran jälkeen kysyin pojalta, että mikä on rangaistus jos vielä karkaa. Poika itse sanoi, että joutuu sisälle.

No, nytpa taas livisti naapuriin. Näin kyllä koko ajan että sinne meni. Hain pojan pois ja juoksutin suoraan sisälle ja keskusteltiin asiasta. Ja vielä tehostin rangaistusta jatkamalla ulkoilua pikkusisaruksen kanssa. Äitini jäi lapsen kanssa sisälle. Kauhea parku kuului ulos asti pitkän aikaa... Oltiin noin 20 minuuttia vielä ulkona kuopuksen kanssa.

Olinko nyt kauhean kohtuuton? :) Poika on aika sydämistynyt minulle...

nO ET ollu.. mä olisin tehny samal taval ja tehnytkin jos ei oo totellu pihalla ole ehtoja.. samoin jos ilman kypärää ajaa pyörää niin pyörä menee varastoon 2vuorokaudeks ja seuraaval kerralla on sit 2pv pidempää..

yksi hyvä rangaistus toimii paljon paremmin, kun monta huonoa. :) Meillä 3 vuotias istui yksi päivä yli puoli tuntia omassa huoneessa, kun kauppamatkalla juoksi karkuun ja kerroin mitä käy jos ei oota minua, siitäs sai ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeain teit. Naapureiden pihalle ei mennä ilman naapurin lupaa

Naapurien lupa pojalla on kyllä, mutta meidän lupaa ei aina olekaan. Saa kyllä mennä sinne, jos se sopii meille ja naapureille. Mutta kun tuolla on nyt tullut tavaksi karata...

Mutta katotaan tehosko :) Seuraavan kerran sitten vaan uusiksi, jos ei kerrasta uskonut.

Yhteistyössä