Olin yhdessä lastentapahtumassa lasteni kanssa

ja siellä jonkun maahanmuuttajanaisen (Intialainen ilmeisesti) pikkulapsi meni moneen kertaan hillumaan eteen lavalle, jossa oli menossa nukketeatteriesitys. Nainen meni hakeen sen sitten pois ja läpsi siellä koko kansan edessä lavalla lasta poskille rangaistukseksi sekä antoi korvatillikan. Ei oo tainnu kuulla Suomen lakipykälistä,joissa kielletään lasten fyysinen kurittaminen...
 
Hp
Ei kuulosta kovinkaan tavattomalta. Monissa kulttuureissa lasten fyysinen kurittaminen on ihan normaalia ja eiväthän ne tavat muutu kovin helposti vaikka kulttuuriympäristö muttuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Hui! Missä sää semmoses olit? Eiks kukaan sanonut sille tädille mitään? :eek:
Ehkä kaikki oli yhtä järkyttyneitä kuin minä eivätkä saaneet sanaa suustaan. Siellä kymmenien ihmisten edessä alkaa läpsiä toista poskille. Se täytyy kyllä sanoa et sen jälkeen se lapsi oli ihan rauhassa ja hiljaa penkissä, mutta en kyllä itse olis menny tollasta tekemään. Kaiketi se on ihan tavallista tään naisen omassa kulttuurissa että ei aatellu että jossain sellainen on kiellettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
kyllä niitä kuuluu kurittaa itsekkin raipasta saanut ja terve ihinen musta tuli eikä ole traumoja. sama monilla kavereilla.
Niin. Saahan sitä pahoinpitelyä toki puolustella, mutta Suomessa se on rikos.
 

Yhteistyössä