Olin unohtanut eilen illalla likaiset pikkuhousut näkyville ja miehen veli oli tänään käynyt meillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23231762]Mä olin viime kesänä ja kyllä HÄVETTI kulkea kaupungilla ku valu reisiä pitkin...[/QUOTE]

Siis MIKÄ valui reisiä pitkin... Hyi helkkari..

[QUOTE="vieras";22995218]Siisti nainen käyttää pikkuhousunsuojia, jos kerran tarve vaatii.[/QUOTE]

Jokainen nainen ei halua olla vaippaiässä koko ikäänsä. Vaipat, pikkuhousunsuojat, siteet ja inkotenssisuojat. Voi mitä elämää...

Alkuperäinen kirjoittaja Näkökulma;23231953:
Jokainen nainen ei halua olla vaippaiässä koko ikäänsä. Vaipat, pikkuhousunsuojat, siteet ja inkotenssisuojat. Voi mitä elämää...
Oliskohan jossain semmoista kollektiivista listaa siitä, mitä kaikkea naisen etupyllyn (vittu mikä sana) seutuvilta tuleekaan? Olen listannut ainakin veren, vauvat, valkovuodon, virtsan, istukan ja hiivat.

Sitä vasten kun peilaa, anaaliseksinvastaisuus argumentilla "sieltähän tulee kakkaa" rupeaa näyttämään aika huvittavalta :D

Oliskohan jossain semmoista kollektiivista listaa siitä, mitä kaikkea naisen etupyllyn (vittu mikä sana) seutuvilta tuleekaan? Olen listannut ainakin veren, vauvat, valkovuodon, virtsan, istukan ja hiivat.

Sitä vasten kun peilaa, anaaliseksinvastaisuus argumentilla "sieltähän tulee kakkaa" rupeaa näyttämään aika huvittavalta :D

Dechs, se on PASKAA! Onko sulla joku vaihe jääny käymättä läpi lapsuudessa?

[QUOTE="Eppu";23231670]Olet juuri tyypillinen nykyajan nainen. Omista mokailuistasi annat "sarjat" puolisollesi. Jos sun jotain pitää hävetä, niin käytöstäsi. Ei housujasi.[/QUOTE]Palstaämmien toimintatapa on AINA syyttää miestä kaikesta ja ultimaattinen ratkaisu kaikkiin ongelmiin on aina ERO. Eli ihan normisettiä.

En voisi enempää peesata tätä. Paras kommentti tällä palstalla mitä olen ehkä ikinä lukenut.

[QUOTE="vieras";23231770]Se on varmaan ensi töikseen laittanut ne päähän haaraosa nenällä, ja ovat sitten rassanneet sitä tietokonetta.. Miehes ei varmaan olis huomannut mitään erikoista. Nuuhkinut ja sit laittanut takas sohvalle.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="vieras";22995218]Siisti nainen käyttää pikkuhousunsuojia, jos kerran tarve vaatii.[/QUOTE]

Ne kutittaa liikaa, olen mieluumin päivän vähän märissä. Ja miten niin epäsiistiä olla suojaamatta housuja? Pesuunhan ne kuitenkin menee.

No kätilönkoulutuksessa meille opetettiin (ja äitini jo aikanaan) että terve nainen ei todellakaan tarvitse ympäri kuukauden mitään pikkuvaippoja. Jos paikat on terveet ja kosteat, valkovuotoa tulee niukalti ja ovulaation aikana hiukan enemmän. Jos käyttää jatkuvasti pikkarinsuojaa, paikat hautuu, altistaa tulehduksille ja kiihdyttää valkovuotoa ilman tulehdustakin. Puuvillapöksyt per päivä rules.

[QUOTE="vieras";23231770]Se on varmaan ensi töikseen laittanut ne päähän haaraosa nenällä, ja ovat sitten rassanneet sitä tietokonetta.. Miehes ei varmaan olis huomannut mitään erikoista. Nuuhkinut ja sit laittanut takas sohvalle.[/QUOTE]

:D :laugh:

Ei kait se vakavaa ole. Mun ritsikat roikkuu usein oven kahvassa tai jossakin mihin ne riisun kotiin tullessani. Alkkarit yleensä likapyykkiin..just siks ettei ne oleskele missään näkyvillä jos joku tulee kylään...

Alkuperäinen kirjoittaja pirkkå;23614859:
Ei kait se vakavaa ole. Mun ritsikat roikkuu usein oven kahvassa tai jossakin mihin ne riisun kotiin tullessani. Alkkarit yleensä likapyykkiin..just siks ettei ne oleskele missään näkyvillä jos joku tulee kylään...

älä suotta vaivaannu

Yhteistyössä