V
"vieras"
Vieras
On kuulemma. Koska jotkut on kesälläkin ilman pikkareita hame päällä. Mä en voisi olla.
Mä olin viime kesänä ja kyllä HÄVETTI kulkea kaupungilla ku valu reisiä pitkin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On kuulemma. Koska jotkut on kesälläkin ilman pikkareita hame päällä. Mä en voisi olla.
Oliskohan jossain semmoista kollektiivista listaa siitä, mitä kaikkea naisen etupyllyn (vittu mikä sana) seutuvilta tuleekaan? Olen listannut ainakin veren, vauvat, valkovuodon, virtsan, istukan ja hiivat.Alkuperäinen kirjoittaja Näkökulma;23231953:Jokainen nainen ei halua olla vaippaiässä koko ikäänsä. Vaipat, pikkuhousunsuojat, siteet ja inkotenssisuojat. Voi mitä elämää...
Oliskohan jossain semmoista kollektiivista listaa siitä, mitä kaikkea naisen etupyllyn (vittu mikä sana) seutuvilta tuleekaan? Olen listannut ainakin veren, vauvat, valkovuodon, virtsan, istukan ja hiivat.
Sitä vasten kun peilaa, anaaliseksinvastaisuus argumentilla "sieltähän tulee kakkaa" rupeaa näyttämään aika huvittavalta![]()
En voisi enempää peesata tätä. Paras kommentti tällä palstalla mitä olen ehkä ikinä lukenut.Oliskohan jossain semmoista kollektiivista listaa siitä, mitä kaikkea naisen etupyllyn (vittu mikä sana) seutuvilta tuleekaan? Olen listannut ainakin veren, vauvat, valkovuodon, virtsan, istukan ja hiivat.
Sitä vasten kun peilaa, anaaliseksinvastaisuus argumentilla "sieltähän tulee kakkaa" rupeaa näyttämään aika huvittavalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirkkå;23614859:Ei kait se vakavaa ole. Mun ritsikat roikkuu usein oven kahvassa tai jossakin mihin ne riisun kotiin tullessani. Alkkarit yleensä likapyykkiin..just siks ettei ne oleskele missään näkyvillä jos joku tulee kylään...