Olin unohtanut eilen illalla likaiset pikkuhousut näkyville ja miehen veli oli tänään käynyt meillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hävettää!!

Vieras
kun olin töissä ja mies oli kotona.Housut oli jääneet takkahuoneen sohvalle ja takkahuoneessa meillä on tietokone jota olivat käyttäneet eli varmaan oli nähnyt pöksyni sohvalla.Eikä siinäkään vielä mitään mutta mustissa housuissa näkyy aika selvästi vähäinenkin määrä valkovuotoa tms eritettä...

Annoin miehelleni sarjat että olisi korjannut ne pois kun tiesi että veljensä tulee mutta väittää ettei ollut huomaannut koko housuja.

Teistä ehkä pikku murheita mutta minua nolottaa!

Miksi ne likaiset pikkarit pitää jättää jonnekin sohvalle lojumaan eikä voi viedä samantien likapyykkikoriin? Itseäni syyttäisin tuosta jos noin kävisi minulle.

On varmaan nähnyt kun naimisissa on ja saman naisen kanssa jo lähemmäs 20 vuotta ollut =)..Mutta joo,ehkä se ei niin tarkkaan niitä älynnyt katsoa,oli ne aika sohvan nurkassa..

No, ei se varmaan järkyttynyt. Kyllä kaikki miehet varmaan tietää, että naisella tulee valkovuotoa, ellei sitten ole ihan kuivis.:rolleyes:

Tää menee nyt ihan asian ohi, mutta tätä palstaa lukiessa olen oppinut, ettei kyllä kaikki miehet tiedä mistään valkovuodoista. Vähän aikaa sittenhän se yksikin mies kyseli, että mikä se märkä läntti oli työkaverin pikkuhousuissa :D

[QUOTE="vieras";22995218]Siisti nainen käyttää pikkuhousunsuojia, jos kerran tarve vaatii.[/QUOTE]

No kaikilla oletettavasti tulee valkovuotoa, mutta ei silti kaikilla tule niin paljoa, että tarvis pikkuhousunsuojia välttis?

Itselläni sitä ei vuoda kuin tietyin ajoin,ei siis jatkuvasti edes tarvitse käyttää suojaa.No eilen olisi näköjään tarvinnut..Sitä ei siis ollut housuissa kuin vähän mutta koska ne oli mustat niin tottakai se erottuu taustasta jos on osannut katsoa.

No eipä ole tuommosta itselle käynyt, likavaatteet menee aina suoraan koriin. Tosin jos kori ja suihku eri paikoissa tai sauna tms niin ehkä joskus kiireessä ihan ymmärrettävää.
Ohi aiheen, itse en ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää!!;22995094:
kun olin töissä ja mies oli kotona.Housut oli jääneet takkahuoneen sohvalle ja takkahuoneessa meillä on tietokone jota olivat käyttäneet eli varmaan oli nähnyt pöksyni sohvalla.Eikä siinäkään vielä mitään mutta mustissa housuissa näkyy aika selvästi vähäinenkin määrä valkovuotoa tms eritettä...

Annoin miehelleni sarjat että olisi korjannut ne pois kun tiesi että veljensä tulee mutta väittää ettei ollut huomaannut koko housuja.

Teistä ehkä pikku murheita mutta minua nolottaa!

Olet juuri tyypillinen nykyajan nainen. Omista mokailuistasi annat "sarjat" puolisollesi. Jos sun jotain pitää hävetä, niin käytöstäsi. Ei housujasi.

meillä oli pyykkiteline teranssilla (siis kesällä) ja mun pitsiset pikkuhuousut siinä ekana. Miehen työkaveri tuli käymään ja tietysti he menivät teranssille kahville. Eivät yleensä mee.

[QUOTE="aloittaja";22995181]Niin siis mainitsinkin jo alussa että UNOHDIN ne housut siihen,tästä lähtien luulisin muistavan viedä ne sinne likapyykkiin..[/QUOTE]

Unohdit :O Vai oliko tarkoituksesi vihjata, että puuhailitte illalla jotakin siinä sohvalla? Miksi alkujaankaan riisuit siihen takkahuoneen sohvalle ne pikkarit? Meillä on ainakin tapana riisua likapyykkikopan vieressä ja laskea ne vaatteet suoraan likapyykkikoppaan. Sen sijaan että riisuttaissin ympäri taloa ja laitettaisiin likapyykit milloin minnekin sohvalle tai pöydälle...Josta sitten vietäisiin pyykkiin kun muistettaisiin.

[QUOTE="vieras";23231699]meillä oli pyykkiteline teranssilla (siis kesällä) ja mun pitsiset pikkuhuousut siinä ekana. Miehen työkaveri tuli käymään ja tietysti he menivät teranssille kahville. Eivät yleensä mee.[/QUOTE]

OT mut pakko korjata et se on TERASSI ei teranssi :D

Uusimmat

Yhteistyössä