Olin teiniäiti! Lapseni elämä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeenMom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja koti__isä;27240057:
Oliko pakko laueta sisälle? Eikö "miehesi" osannaut muuta. Oletko koskaan saanut hyvää seksiä?

Meillä oli kondomi käytössä, se vain meni jostain syystä rikki. Mitä tarkoitat tuolla "eikö "miehesi" osannut muuta" -kommentilla? Saan mieheltäni todella hyvää seksiä, kuinka niin?

ap

[QUOTE="vieras";27240088]Suositteletko sä ap teiniäitiyttä myös muille 15-17-vuotiaille?[/QUOTE]

En, koska kroppa ei ole silloin vielä kehittynyt kunnolla synnytystä varten. Mutta muuten, riippuu ihan ihmisestä, onko valmis lapsen kasvattamiseen vai ei.

ap

[QUOTE="Hmm";27240135]Muistat ja lettelet yksityiskohtaisesti jotain kuuden vuoden takaisia vaunumerkkejä ja turvaistunten merkkejä, mutta et sitä, ostitteko vai vuokrasitte asunnon. Jep jep.[/QUOTE]

Kyse ei ollut nyt muistamisesta, vaan yksinkertaisesti mokasta, kun keskityin kirjoittaessani myös muihin asioihin.

ap

Pakko sanoa sille, joka kommentoi ettei eläkettä kerry, kun ei käy duunissa, niin eihän sitä kerry muutenkaan kuin vasta 23-vuotiaasta!
Tsemppiä vaan, ehsit kyllä vieläkin opiskelemaan ja duuniinkin ihan mainiosti! Minusta on hienoa, että olit lapsen kanssa kotona :)

[QUOTE="vieras";27240190]Pakko sanoa sille, joka kommentoi ettei eläkettä kerry, kun ei käy duunissa, niin eihän sitä kerry muutenkaan kuin vasta 23-vuotiaasta!
Tsemppiä vaan, ehsit kyllä vieläkin opiskelemaan ja duuniinkin ihan mainiosti! Minusta on hienoa, että olit lapsen kanssa kotona :)[/QUOTE]

Ups, kertyyhän se eläke nykyään 18-vuotiaasta. No, siltikin ehtii vielä mukaan oravanpyörään!

En, koska kroppa ei ole silloin vielä kehittynyt kunnolla synnytystä varten. Mutta muuten, riippuu ihan ihmisestä, onko valmis lapsen kasvattamiseen vai ei.

ap

No minusta taas ei riipu, kun ihan vaan iästä. Mun mielestä on valmis lapsen kasvatukseen siinä vaiheessa, että on henkisesti kypsä ja on valmis kasvattamaan lapsen myös TALOUDELLISESTI. Eikä peruskoululaisella tietääkseni ole tuloja, joten mun silmissä ei todellakaan ole valmis lapsen kasvattamiseen.

[QUOTE="vieras";27240235]No minusta taas ei riipu, kun ihan vaan iästä. Mun mielestä on valmis lapsen kasvatukseen siinä vaiheessa, että on henkisesti kypsä ja on valmis kasvattamaan lapsen myös TALOUDELLISESTI. Eikä peruskoululaisella tietääkseni ole tuloja, joten mun silmissä ei todellakaan ole valmis lapsen kasvattamiseen.[/QUOTE]

No, mielipidekysymyshän tämä on.

ap

TeenMom: minulle tuli hyvä mieli tekstistäni. Huomaan, että välität todella tytöstäsi, ja haluat hänelle kaikkein parasta. Jäikö sulta peruskoulu kesken, vai mikä opisklu jäi kesken, jota lähdet jatkamaan? Sulla on ollut myös varmasti tukea miehesi ja omistasi vanhemmista Viljan hoidossa. Lapsesi luonne on varmasti ollut rauhallinen, mukautuvainen ja säyseä, ja sulla ja miehelläsi maalaisjärkeä, sekä roimasti itseluottamusta. Onnea!

TeenMom: minulle tuli hyvä mieli tekstistäni. Huomaan, että välität todella tytöstäsi, ja haluat hänelle kaikkein parasta. Jäikö sulta peruskoulu kesken, vai mikä opisklu jäi kesken, jota lähdet jatkamaan? Sulla on ollut myös varmasti tukea miehesi ja omistasi vanhemmista Viljan hoidossa. Lapsesi luonne on varmasti ollut rauhallinen, mukautuvainen ja säyseä, ja sulla ja miehelläsi maalaisjärkeä, sekä roimasti itseluottamusta. Onnea!

Kiitos. Peruskoulun kerkesin käydä loppuun, lukio jäi kesken.

ap