Olin sitten kastellut sängyn viime yönä unissani. Viimeksi raskaana ollessa kävi samanlailla onneks vaan kerran, mikä vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo harmaana

Vieras
Viime raskaudessa näin painajaista ja heräsin sänky märkänä kun oli lirahtanut sänkyyn :(
Viime yönä sitten näin synnytys unen kamalan sellaisen niin taas kävi samanlailla. :(
Onko minulla ongelma nyt pidätyksen kanssa??
Olen vasta 5kuulla raskaana...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ku sä ponnistit unissas.

Niin en tiiä mutta synnytys päättyi sektioon muista sitten kokeiltiinko alakauttakin sitten. Hiton noloa ja mietin tarvisko jotain tehdä ettei tuu toistumaan jotenkin se liittyy raskauteen kun melkein samoihin aikoihin viime raskaudessa kävi samanlailla.

Ei ole mitenkään super-ihmeellistä vaikka ihan terve ihminenkin joskus kastelisi sänkynsä. Joskus joillekin niin vain käy. Rakko ja lantionseudun lihakset on kovilla raskauden aikana, ehkä se liittyy jotenkin siihen. Minä en nyt mitenkään erityisesti huolestuisi itse mutta voithan aina ottaa asian puheeksi neuvolassa.

mulla kävi ihan ekassa raskaudessa samalla lailla. toisin mä en edes herännyt siihen ja aamulla vielä syytin ukkoa ja aikamme syyteltyämme niin mullahan se vahinko oli päässyt =(
mut ei sen jälkeen oo ollut mitään nyt 3 lasta

Yhteistyössä