Nyt tuli kyllä vajaan kahden vuoden pohjanoteeraus! Likalla on varsinainen tahtokausi meneillään, koko ajan tekee kiellettyä ja koko ajan tuntuu että saa olla kieltämässä ja ojentamassa. Unikoulukin käytiin juuri läpi. Ja tänään exä taas järjesti mulle ihan helvetillisen olon (jätti taas tapaamisen väliin, ei maksa elareita ja haukku mut aivan hirvittävällä tavalla kun olin menossa hakemaan tyttö päiväkodista. Siellä sitten prakasin ja rupesin itkemään,kun tyttö rupesi mulle riehumaan, kiva. No, kotona olin varsinainen hirviöäiti, kiukuttelin itse kuin pahainen kakara jos lapsi teki vähänkin jotain väärin, puoliakaan mun tiuskaisuja ei ansainnut eikä varmaan edes ymmärtänyt mitä muka teki väärin. Ja taisin raukalle huutaakin. Onneksi nukkumaanmeno saatiin tehtyä sovussa. Kyllä hävettää, ei todella ollut aikuisen käytöstä multa. Toivottavasti tyttö herää jossain vaiheessa mun viereen, että pääsee halimaan pientä. Noh, huomenna taas uudella asenteella.