olin oikeasti ihan p''ska äiti tänään!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja winhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

winhis

Aktiivinen jäsen
16.04.2007
1 339
0
36
Nyt tuli kyllä vajaan kahden vuoden pohjanoteeraus! Likalla on varsinainen tahtokausi meneillään, koko ajan tekee kiellettyä ja koko ajan tuntuu että saa olla kieltämässä ja ojentamassa. Unikoulukin käytiin juuri läpi. Ja tänään exä taas järjesti mulle ihan helvetillisen olon (jätti taas tapaamisen väliin, ei maksa elareita ja haukku mut aivan hirvittävällä tavalla kun olin menossa hakemaan tyttö päiväkodista. Siellä sitten prakasin ja rupesin itkemään,kun tyttö rupesi mulle riehumaan, kiva. No, kotona olin varsinainen hirviöäiti, kiukuttelin itse kuin pahainen kakara jos lapsi teki vähänkin jotain väärin, puoliakaan mun tiuskaisuja ei ansainnut eikä varmaan edes ymmärtänyt mitä muka teki väärin. Ja taisin raukalle huutaakin. Onneksi nukkumaanmeno saatiin tehtyä sovussa. Kyllä hävettää, ei todella ollut aikuisen käytöstä multa. Toivottavasti tyttö herää jossain vaiheessa mun viereen, että pääsee halimaan pientä. Noh, huomenna taas uudella asenteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Älä sure:
Pyydä huomenna anteeks ja sano että aikuisiakin joskus kiukuttaa. :hug:

Pyysin jo iltapalan jälkeen ja annoin ison halin päälle... Kiitoset teille, kiva kun sai "ääneen" tunnustaa pahat tekonsa :) Täytyy nyt vaan kiinnittää huomita siihen, että väsyneenäkin jaksaisi olla pienelle ystävällinen ja turvallinen. En halua kireäksi ja tiuskivaksi äidiksi, vaikka välillä tuntuukin, että kaikki menee yli äyräiden.
 

Yhteistyössä