S
Sangria
Vieras
tulokset olisi jo valmiina, mutta lääkärin soittoaika on vasta viikon kuluttua. ottaisiko ne kuitenkin yhteyttä aikaisemmin, jos niissä jotain olisi ollut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kävitkö sen kylkikivun takia? Näkyikö ultrassa mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kävitkö sen kylkikivun takia? Näkyikö ultrassa mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minulle soitettiin heti kun kuvat oli omalla lääkärillä, syöpä oli kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:kiitos vastauksista :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:kiitos vastauksista :flower:
:hug:
Toivottavasti ei ole mitään pahanlaatuista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä kävin kans röntgenissä ja mulle soitettiin vielä samana iltapäivänä, että lääkäri oli kuvat katsonut ja näkyi jotain tummentumaa ja heti uudestaan kuviin.. tai puhelimessa sanottiin vain, että pitää tulla uudestaan kuvattavaksi mahdollisimman pian, ei siis syytä. No uudet kuvat otettiin ja röntgenhoitaja itse katsoi kuvia kun olin ihan hädissäni ja tumma alue mikä siinä oli näkynyt, olikin nänni. Eli kyllä jos jotain vakavaa on niin asiat hoidetaan nopeammin!
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kävitkö sen kylkikivun takia? Näkyikö ultrassa mitään?
juu kävin. kyljessä myös muljahtelee "jokin" ylimääräinen jota ei voi kuitenkaan tuntea käsin. ilkeetä tekee :| painon tunne on ja pysyy. ultra aikaa en ole vielä saanut, lääkäri sen kuitenkin lupasi mulle, kunhan olen ensin käynyt tossa röntgenissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitu:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kävitkö sen kylkikivun takia? Näkyikö ultrassa mitään?
juu kävin. kyljessä myös muljahtelee "jokin" ylimääräinen jota ei voi kuitenkaan tuntea käsin. ilkeetä tekee :| painon tunne on ja pysyy. ultra aikaa en ole vielä saanut, lääkäri sen kuitenkin lupasi mulle, kunhan olen ensin käynyt tossa röntgenissä.
Minulla myös, tosin mun muljahtelevan möykyn tuntee välillä käsin, mut ei kukaan lääkäri koskaan. Olen pian vuoden verran ravannut tutkimuksissa, mitään ei löydy. Eli siis minulla on tuossa vasemmalla puolella, rintakehän alla (eli oisko kylkiluun alla) se möykky, painon tunne on tosi inhottava, jotenkin on vaikea selittää sitä tunnetta/möykyn tarkkaa sijaintia, mut tunne on inhottava.
Minä olen käynyt keuhkoröntgenissä nyt viimeisen vuoden aikana ainakin 4-5 kertaa, en edes muista enää tarkasti, ylävatsan ultrassa kävin syksyllä, sieltä ei löytynyt mitään, on tehty helicobakteeri testi, ja vaikka mitä, mut missään ei mitään vikaa, labrat on muuten ihan normaalit, mitä nyt yksi yksittäinen arvo aina yli sallitun, mut ei kuulemma yksistään merkkaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä kävin kans röntgenissä ja mulle soitettiin vielä samana iltapäivänä, että lääkäri oli kuvat katsonut ja näkyi jotain tummentumaa ja heti uudestaan kuviin.. tai puhelimessa sanottiin vain, että pitää tulla uudestaan kuvattavaksi mahdollisimman pian, ei siis syytä. No uudet kuvat otettiin ja röntgenhoitaja itse katsoi kuvia kun olin ihan hädissäni ja tumma alue mikä siinä oli näkynyt, olikin nänni. Eli kyllä jos jotain vakavaa on niin asiat hoidetaan nopeammin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliskohan joku toinen lääkäri voinut soittaa jos olisit kysynyt?
Kurjaa odotella.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Moi Sangria. Täällä se toinen vatsavaivainen. Mulle laitettiin lähete vatsan tähystykseen... Olo on kyllä ollut ajoittain parempi.
Välillä jo mietin, että onko vika korvien välissä...