Olin "hyvä" äitipuoli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="henna";28432992]Ei mitään mutta en vaan halunnut olla äitipuoli.[/QUOTE]

En moista miestä huolisi, munaton ja idiootti kaikin puolin. Mutta ei se mitään, jokaiselle on ottajansa niin kuin huomasimme tästä. Idiootti otti omansa.

[QUOTE="noh";28433010]En moista miestä huolisi, munaton ja idiootti kaikin puolin. Mutta ei se mitään, jokaiselle on ottajansa niin kuin huomasimme tästä. Idiootti otti omansa.[/QUOTE]

No sainpahan tehtyä kiusaa ja nyt niiden isä on kuollut niin eivät pääse edes aikuisina tapaamaan.

[QUOTE="henna";28433017]No sainpahan tehtyä kiusaa ja nyt niiden isä on kuollut niin eivät pääse edes aikuisina tapaamaan.[/QUOTE]

Minkä sille mahtaa, että on aivojen tilalla kusiset sukat. Mutta nauti sinä vain elämäsi kurjuudesta. Luulen, että lapsilla on paremmin asiat kuin sinulla.

[QUOTE="noh";28433027]Minkä sille mahtaa, että on aivojen tilalla kusiset sukat. Mutta nauti sinä vain elämäsi kurjuudesta. Luulen, että lapsilla on paremmin asiat kuin sinulla.[/QUOTE]

No kuule kyllä on mulla asiat paremmin kuin niillä.

[QUOTE="henna";28433033]No kuule kyllä on mulla asiat paremmin kuin niillä.[/QUOTE]

Ei ole kiusasta päätellen ja oletko siis kuitenkin tekemisissä heidän kanssaan? Olen pahoillani mutta kiusaajalla ei ole koskaan asiat hyvin. Heillä on elämä joko omien vanhempien pilaama (väkivaltaa ja insestiä) huomionhakuisuutta paljon tai sitten mielenterveysongelmia. Ei ole kiusaajaa jolla olisi asiat hyvin, sellaista ei ole koskaan.

[QUOTE="noh";28433040]Ei ole kiusasta päätellen ja oletko siis kuitenkin tekemisissä heidän kanssaan? Olen pahoillani mutta kiusaajalla ei ole koskaan asiat hyvin. Heillä on elämä joko omien vanhempien pilaama (väkivaltaa ja insestiä) huomionhakuisuutta paljon tai sitten mielenterveysongelmia. Ei ole kiusaajaa jolla olisi asiat hyvin, sellaista ei ole koskaan.[/QUOTE]

Ei sitten ole lukenut tutkimuksia että esim. koulukiusaajat pärjäävät hyvin elämässään. Olen facebookin kautta tekemisissä joten tiedän kuinka perseellään heidän elämänsä on.

Hmmm! Ja minä kun kannan huolta siitä, että kasvatuksellinen linja seuraa mieheni toiveita ja otan yhteyttä miehelleni jopa töihin, josjokin suuri periaatteellinen juttu kotona, kuten hiljan kahden lapsen luokkatoverin vanhemman menehdyttyä ja lasten puhuessa kuolemasta. En haluaisi tulma tituleeratuksi äitipuolena, etunimi riittäävallan mainiosti, mutta siis en halua olla puolikas mitään. Eivät lapsetkaan puolikkaita ole! Sitä vaan kokee olevansa niin puun ja kuoren välissä, koska harvemmin kukaan ajattelee äitipuolien tunteita lapsia kohtaan tms.,me olemme vsin heittopusseja ja meidät on helppo sulkes ulkopuolelle kaikesta. Sesattuuja sitten on vaikea ottaa kontaktia,

[QUOTE="henna";28433074]Ei sitten ole lukenut tutkimuksia että esim. koulukiusaajat pärjäävät hyvin elämässään. Olen facebookin kautta tekemisissä joten tiedän kuinka perseellään heidän elämänsä on.[/QUOTE]

Juupa juu. Ei vakuuta.

[QUOTE="henna";28433074]Ei sitten ole lukenut tutkimuksia että esim. koulukiusaajat pärjäävät hyvin elämässään. Olen facebookin kautta tekemisissä joten tiedän kuinka perseellään heidän elämänsä on.[/QUOTE]

Niin ne narsistitkin luulee, että hyvin menee. Tosiasiassa sielu ja sydän on tyhjää täynnä. Sairaudentunto vain puuttuu. Sellainen ihminen, joka on oikeasti onnellinen, ei koskaan kiusaa.

Taisit vain olla mustasukkainen miehen lapsilleen antamasta rakkaudesta ja huomiosta. Varmaan lapset sitä saivat enemmän kuin sinä koskaan. Kuka tuollaista mätää haluaisi rakastaakkaan.

[QUOTE="vieras";28433291]Taisit vain olla mustasukkainen miehen lapsilleen antamasta rakkaudesta ja huomiosta. Varmaan lapset sitä saivat enemmän kuin sinä koskaan. Kuka tuollaista mätää haluaisi rakastaakkaan.[/QUOTE]

Milloin se muka olisi rakkautta lapsilleen antanut?lähti kun lapset olivat pieniä eikä tavannut heitä sen jälkeen enää.

[QUOTE="henna";28433654]Milloin se muka olisi rakkautta lapsilleen antanut?lähti kun lapset olivat pieniä eikä tavannut heitä sen jälkeen enää.[/QUOTE]

Pidäthän sinäkinlapsiin yhteyttä. Luletko ettei miehesi ole keinoja keksinyt? :D Paljon pystyy puuhastelemaan puolison selän takana...

[QUOTE="henna";28433654]Milloin se muka olisi rakkautta lapsilleen antanut?lähti kun lapset olivat pieniä eikä tavannut heitä sen jälkeen enää.[/QUOTE]
Ja sä rakastit ja arvostit tollasta miestä? Et sitten parempaa löytänyt?

[QUOTE="vieras";28433683]Ja sä rakastit ja arvostit tollasta miestä? Et sitten parempaa löytänyt?[/QUOTE]

Sillä hetkellä en muuta löytänyt myöhemmin kyllä paljon paremman miehen.

Yhteistyössä