Siskojen kanilla oli pää vinos puoltoista vuotta si ja kulki vaan ympyrää mut parani siitä mut täl viikolla se uusi si ja eilen aamulla se ei enää syöny mitään ja sisko lähti sitä viemään eläinlääkäriin ja lääkäri kuunteli syrämmen joka vaivoin löi ja ensimmäisenä ku oli nähny sen kanin niin oli sanonu et ompa huonos kunnos.
Eläinlääkäri si nukutti sen kanin eipä oo enää kipijä ja haikeelta tuntuu ku mäki oon sitä kania hoitanu ja sen oli tarkotus tulla meille hoitoon ny ku siskot lähtöö reissuun. :ashamed: :'(
Eläinlääkäri si nukutti sen kanin eipä oo enää kipijä ja haikeelta tuntuu ku mäki oon sitä kania hoitanu ja sen oli tarkotus tulla meille hoitoon ny ku siskot lähtöö reissuun. :ashamed: :'(