A
ap
Vieras
ja juttelin erään miehen kanssa jonka olen tuntenut jo aikaisemmin. Todella komea, hyvä kroppainen mies..
silmäili minua ja sanoi että ai vitsi tuota ois ihan uskomattoman hieno koskettaa, tuota vartaloa..jäi ihan välillä toljottelemaan ja hyvä ettei joutunut pyyhkimään kuolaa.
silmäili aina kun en kattonut sinnepäin, huomasin ku sitten käännyin.. OIKEASTI! Mutta jännä miten mua kiihotti ihan kauheasti se.. onko tää ihan normaalia?!
Tänään miehen kans treffit, mitähän siitäkin tulee...
Ihan lähdetään illalla kävelylle ja ehkä käydään uimassa...tämmöistä perus ystävyyttä.
Mutta olisi ihana, en ees kestä ajatella kun menee jo sekasin pelkästä ajatuksesta että jotain tänään tapahtuis, jos mies vaikka tulis myöhemmin kahville minun luo..
lapsia ei ole ja olen sinkku.. argh, en tiiä! Haluaisin ihan älyttömästi häntä kyllä, pelkkä ajatuskin todella saa kroppani väreilemään...mies olis ihan valmis kyllä varmasti kaikkeen.
Mitä itse tekisitte? Heittäytyisittekö tunteen vietäväks vai mitä?? 
silmäili minua ja sanoi että ai vitsi tuota ois ihan uskomattoman hieno koskettaa, tuota vartaloa..jäi ihan välillä toljottelemaan ja hyvä ettei joutunut pyyhkimään kuolaa.
Ihan lähdetään illalla kävelylle ja ehkä käydään uimassa...tämmöistä perus ystävyyttä.
lapsia ei ole ja olen sinkku.. argh, en tiiä! Haluaisin ihan älyttömästi häntä kyllä, pelkkä ajatuskin todella saa kroppani väreilemään...mies olis ihan valmis kyllä varmasti kaikkeen.