Olin eiden kahden eri miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja fiikus
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmailee
Tuttu tunne. Minullakin on vakipano, tosin tunteet miestäni kohtaan ovat kuollet aikoja sitten. Ja ilmoitin sen miehellenikin tässä n.kk sitten. Mieheni ei edelleenkään tiedä vakipanostani, miksi tarvisikaan. Loukkasin miestäni jo tarpeeksi erouutisellani.
 
"vieras"
Ah, ja tänään taas teräksinen duo saapui mua piristämään. Tuntui jo että sen jälkeen että olin ihan puhki! Mutta yllättäen alle puoli tuntia heidän lähtönsä jälkeen mieheni saapui etuajassa kotiin ja halusi myöskin toimintaa. Tietysti oli suostuttava ettei epäilykset herää. Kehui kuinka helpolla pääsi sisään ja miten valmiilta tunnuin. No kyllä varmaan oli liukasta kun oli molempien poikien rakkauden tuotteet vielä pesässä!
Jos nyt kuitenkin käyt sen amiksen loppuun. Sitten voit kasvattaa muutaman partahaivenen ja muuttaa Ruotsiin maksuliseksi homoksi.
 
"Minä ite"
Sinkkuna pystyin tuohon, et oli kaksi miestä samana päivää, mutta en näin varattuna...Näin riittää oma mies! Olen kyltymätön seksin suhteen, joten oli helppoa, kun oli monta "vakipanoa" ja sitten yhden illan suhteet...ja ei, en luokittelisi itseäni huoraksi, koska en IKINÄ ottanut maksua siitä.
 

Yhteistyössä