Mäki oon joskus nuorena haaveillu tanssiryhmästä mut ne haaveet jäi kun kroppa meni pilalle raskauksista Nykyään mä tyydyn siihen et käyn silloin tällöin jossain baarissa tanssahtamassaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Mä ajattelin perusta sama yhden tytön kaa, kun hän on itse ammattilainen gogo tanssija ja olis voinnut opitella tyttöjäkin tanssia, meille jäi se juttu nyt, mutta ehkä ehkä tehdään sen, paitsi meillä eri ideat kyllä =) mä joskus kirjoitinkin tästä että haluamme perusta, on se vaan niin ettei aika aina riitä kaikki tehdä ja se ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja hedona:Olis kyllä ryhmän taso noussut huimasti jos sä olisit siihen porukkaan liittynyt!Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä joskus luulin että men hänen ryhmään tanssimaan, mut on se vähän raskasta se matkustaminen, mä muuten matkustan ympäri suomi paljon ja se rasittaa, mut ehkä otan vielä yhteyttä jos mieli muuttu =)Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuksun kans ketkuttaa vaan se ei paljon vaadi, ei ulkonäköä eikä tanssitaitoa.Vain tuota "sosiaalisuutta" niin avot!