ja sain työpaikan =) :flower:
mä en kerro mitään vielä mikä paikka ja mitä, mut ainakin 2vkon päästä pääsen kuvauksille :xmas:
mä en kerro mitään vielä mikä paikka ja mitä, mut ainakin 2vkon päästä pääsen kuvauksille :xmas:
Varmaan jotain sun oman alan duunia, kun haastattelu on sunnuntai-iltana OnneaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ja sain työpaikan =) :flower:
Seiskaan tähtitytöksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan jotain sun oman alan duunia, kun haastattelu on sunnuntai-iltana OnneaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ja sain työpaikan =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja .:emmäkän kerro mittään enkä vastaa jos kysyt, mut saa kyl kysyy mut en silti kerro
Ei kun luulen että siellä ensi viikon kuvauksissa kuvataan..öö...käsiäAlkuperäinen kirjoittaja näin :Pitikö näyttää tissit?
Siis käsitöitä ja vielä palkkaakin....Pitäisiköhän on kateellinen vai eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kun luulen että siellä ensi viikon kuvauksissa kuvataan..öö...käsiäAlkuperäinen kirjoittaja näin :Pitikö näyttää tissit?
No mut tärkeintä on se et sä tykkäät! :flower: Anna noitten puhua mitä lystää, eihän täällä edes kukaan tiedä että mikä tämä sun uusi työ onAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:heti te kiusatte ihmee juttu
Mut kiitos teille ketkä onnitelette, mä luulen mä tykkän, tykkäsin jo työstä, kun kerrottiin työhastatelussa tästä ja pomo on upea, se pomo myös tekemisessä julkiksen kaa, mmmmm :xmas:
eikä? ihan julkkiksen?Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:, se pomo myös tekemisessä julkiksen kaa, mmmmm :xmas:
niinpä =)Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No mut tärkeintä on se et sä tykkäät! :flower: Anna noitten puhua mitä lystää, eihän täällä edes kukaan tiedä että mikä tämä sun uusi työ onAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:heti te kiusatte ihmee juttu
Mut kiitos teille ketkä onnitelette, mä luulen mä tykkän, tykkäsin jo työstä, kun kerrottiin työhastatelussa tästä ja pomo on upea, se pomo myös tekemisessä julkiksen kaa, mmmmm :xmas:
no justAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eikä? ihan julkkiksen?Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:, se pomo myös tekemisessä julkiksen kaa, mmmmm :xmas:
hei, mee johkin tositelkku ohjelmaan niinsustakin tulee julkku!
tunnen hänet B)Alkuperäinen kirjoittaja bbb:ookksä Tuksun kaveri??????????=)=)=)
Kuulostaa kivaltaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:niinpä =)
mut mä en sano vielä mitään, mutta varma ihan lähiaikoina mun kuvia saa netistä bongata
Mä näin tuksun perjantainaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:tunnen hänet B)Alkuperäinen kirjoittaja bbb:ookksä Tuksun kaveri??????????=)=)=)
oikeesti! Suomessa on loppuen lopuks aika vähän turhia julkkiksia, joten mukaan mahtuu kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no justAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eikä? ihan julkkiksen?Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:, se pomo myös tekemisessä julkiksen kaa, mmmmm :xmas:
hei, mee johkin tositelkku ohjelmaan niinsustakin tulee julkku!