Olikos se niin että tyttö näkyy r.testissä myöhemmin kuin poika?

  • Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"kyselijä"
Ihmettelen, kun kuukautiset jo 4-5 päivää myöhässä eikä vieläkään testi näytä plussaa. Esikoisesta näytti selkeästi parin päivän jälkeen. Esikko on poika, että josko johtuisi sitten siitä, kun olen tollasenkin väitteen joskus kuullut ;)
 
No ei kyllä sukupuoli viakuta millään tavalla tuohon juttuun. Mulla on näkyny niin tytöt kuin pojatkin ihan samoihin aikoihin. Ikinä en ole kyllä tuollaista väitettä edes kuullu. Varsinainen kaupunkilegenda :D
 
Äh
Siis ei. Siis apua *facepalm*. Onko nää näitä juttuja mitä naiset kehittelee omassa pikku päässään kun vauvakuume on niiiin kova. Mulla näytti plussaa 4 päivää ennen oletettuja menkkoja ja tyttö tulossa että romuttuhan nyt toikin teoria.

Ja kuukautisethan voi jopa olla joskus myöhässä ilman että olisi heti raskaana, oho!
 
"amma"
nyt sä sait mun tyttötoiveet henkiin taas :O mulla kolme poikaa ja niistä on näyttänyt 3-4 viikolla jo vahvaa plussaa. kun taas tästä neljännestä negaa ja myöhemmin haaleeta plussaa ja siitäkin viikon jälkeen haalee plussa..

mut ei tosta kyl oikeestikaan voi päätellä yhtään mitään. ultrassahan se sitten selviää jos selviää ja haluaa tietää ennen synnytystä..malta malta!
 

Yhteistyössä