Olikohan tää unihalvaus vai mikä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Paljon oon kuullu niistä unihalvauksista mutta siis oisko mulla voinu yöllä olla semmonen kun heräsin siihen että mies sano mulle jotain, nukuin mahallaan ja yritin vastata mutta suu ei auennut, sitten tajusin että mies nukkuu, kuorsaus kuulu että ei se mitään oon mulle sanonut, yritin uudestaan sanoa jotain, suu ei aukea, en saanut liikuttua mihinkään, paniikki alkoi iskeä, sitten tunsin kuinka joku puri mua kyljestä siis ihanku kissa ois ottanu hampailla kevyesti kiinni kyljestä ja koitin taas liikkua mutta ei mitään, sitten se meni ohi ja nukahdin.
Mies väittää että näin vain unta...mutta itse oon ihan satavarma et olin hereillä. hyi kauhee...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
näkyykös kyljessä hampaanjäljet?

en oo edes katsonut, ei siinä mitään oo. Mut siis se vaan tuntu siltä, eka luulinkin et meidä kissa oksentaa mun viereen kun tuntu jotain kosteeta/kylmää sitten se purasu oli siis tosi kevyt, ei sattunut mut ei ollu meidän kissa kun ois sen painon tajunnu ja mitää märkää ei sängyssä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Paljon oon kuullu niistä unihalvauksista mutta siis oisko mulla voinu yöllä olla semmonen kun heräsin siihen että mies sano mulle jotain, nukuin mahallaan ja yritin vastata mutta suu ei auennut, sitten tajusin että mies nukkuu, kuorsaus kuulu että ei se mitään oon mulle sanonut, yritin uudestaan sanoa jotain, suu ei aukea, en saanut liikuttua mihinkään, paniikki alkoi iskeä, sitten tunsin kuinka joku puri mua kyljestä siis ihanku kissa ois ottanu hampailla kevyesti kiinni kyljestä ja koitin taas liikkua mutta ei mitään, sitten se meni ohi ja nukahdin.
Mies väittää että näin vain unta...mutta itse oon ihan satavarma et olin hereillä. hyi kauhee...

Uskoisin unihalvaukseen, mulla ollut 2 kertaa, aika vasta ja eka kerta yli 10v sitten. Juurikin tuo ettei voi liikkua/puhua vaikka yrittää ja olen sit myös nukahtanut niihin..Kerroin myös lääkärilleni ja hän oli samaa mieltä. Mulla meni /tuntui sähköinen "virtaus" vartalon läpi...

Yhteistyössä