Olikohan tää keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttuuu

Vieras
Mitä mieltä olette, Tein raskaustestin viime viikolla ja tuli ihan vahva plussa. Seuraavana aamuna sattui alavatsaan ehkä aavistuksen kovemmin ku norm. menkkakivuissa, otin padolin ja sillä meni kipu ohi. Sinä päivänä ja seuraavana päivänä tuli vaan paperiin pyyhkäistessä jotain ruskeeta vuotoa ei muuta. Sitten taas kahtena seuraavana päivänä tuli ihan kirkasta vertakin mutta olisin varmaan nippa nappa selvinny yhdellä siteeellä niistä veristä. Eilen ei tullu oikeastaan yhtään ja eilen aamulla tein raskaustestin johon tuli selvä plussa mutta kuinkahan luotettava se on tässä tilanteessa. Neuvolatäti käski tarkkailla tilannetta eikä mitenkään ollu huolestunu asiasta, varas jopa ekan neuvolakäynnin. Eli kuulostaako tää keskenmenolta?? Kipuja ei sen kummemmin ole ollu.... viikkoja olis siis 6+ jotain...

Muutaman keskenmenon kokeneena olisin samoilla linjoilla terkkarin kanssa: kuulostaa normaalille ja vaarattomalle, mutta ihan ylenpalttista rehkimistä kannattanee vältellä oman mielenrauhan vuoksi.

Uskon ja toivon ettei kyse ole keskenmenosta, koska sulla ei ole kipuja eikä vuodossa ole hyytymiä. Vaikka eihän se sulje pois keskeytyneen keskenmenon mahdollisuutta. Mulla tuli keskenmenossa rv 8+ kunnon hyytymiä supistelujen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja tillukas:
Muutaman keskenmenon kokeneena olisin samoilla linjoilla terkkarin kanssa: kuulostaa normaalille ja vaarattomalle, mutta ihan ylenpalttista rehkimistä kannattanee vältellä oman mielenrauhan vuoksi.

Samoilla linjoilla mäkin, itsekin alkuraskauden vuodoista kärsineenä. :)

Tuo voi enteillä esim. tuulimunaa, keskenmenoa tms. MUTTA ihan yhtä hyvin se voi olla tarkottamatta yhtään mitään. Itse vuosin punaista (paljon), hyytymiä jne. mutta kyllä se lapsi tuli sieltä kuitenkin. =)

Jos on mennyt kesken niin ei ainakaan kuulosta siltä että olisi kohtu tyhjentynyt, siitä ei ihan niin vähäisellä vuodolla selviä vaikka raskaus olisikin vasta alussa. Aika yleisiähän nuo pienet vuotelut alkuraskaudessa on, vaikka kaikki olisi hyvinkin.

Itsellä kahdessa raskaudessa vuotanut: toisessa tarkoitti keskenmenoa ja toisessa ei. Yksi taas oli mennyt kesken vaikkei mitään vuotoja ollut.
Mä en enää siis päättele vuodoista oikein mitään jollei tule oikein paljon ja hyytymineen.

mulla ei pahemmin ollut kipuja, vuotokin oli vähäistä. alkoi ruskealla ja paripäivää ihan verta. ja kesken oli mennyt. mutta joskus vuodot voi olla muutakin.. ultralla ja verikokeilla varmistettiin.. viikkoja jotain 6-7+jotain.

Tattis vastauksista. Mä olen lähtenyt ihan sille linjalle että katsotaan mitä tuleman pitää. Edellinen keskenmeno oli viime vuoden marraskuussa ja muistaakseni siinä oli kipuja ihan sikana ja tais olla se veren määräkin toista ku nyt. Mä tiedän että alkuraskaudessa vuotoja saattaa olla ja vaarattomia mutta kun ekassa raskaudessa ei ollu minkäänlaisia vuotoja vaikka istukka oli alhaalla että olis saattanu vuotaakin.. multa kyllä marraskuussa löydettiin sivutuotteena sellainen reippaan kananmunan kokonen nesterakkula, lääkäri löysi sen ku ultras tuon edellisen km, että vuotaakohan se möhkylä nyt ku sille ei silloin tehty mitään.

Yhteistyössä