Oliko vaimoni neitsyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilevä mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilevä mies

Vieras
Entinen tyttöystäväni, nykyinen vaimonion kertonut, että oli ennen minua neitsyt.

Hän on kuitenkin kertonut, että oli ennen kuin tapasimme käynyt gynekologilla, ja että tämä oli tutkiessaan laittanut hänen sisäänsä kaksi sormea.

EI KAI LÄÄKÄRI LAITA NEITSYEN SISÄÄN KAHTA SORMEA?

Kukkaa tiälä mikkää neitsyt ole. Ukkoloitte vantasijoita kaiki. Paikat repijää jo alta parkympiselä ku työntelette pilluloihi kaikkee paskoo. Kieltäkkii pittää livahuttoo,muovisija vempeleitä persiiseen. Kyl teijän vemputtimet ja härvelit joutas uuniin!

vaivaako mustasukkaisuus? Vai joku uskonto? Olitkos itse neitsyt?
Gynet käyttävät sellaista jännää ""nokkaa"" joka laitetaan emättimeen että pysty näkemään ja ottamaan näytteet. Niitä on erikokoisia. Ja se ""nokka"" voidaan vähän aukaista ja lukita niin että on auki. Ei ole kiva jos on kylmä. Jotkut tajuavat sentään lämittää sen haalean veden alla.

Olen ollut gynellä töissä, pessyt monta sellaista kapinetta.

Oon nussinu sun vaimoos joka kerta kun se käy kaupassa! T. Lihamestari. Enkä muuten oo ainoo. Postimies panee kans. Meinas unohtua naapurin teini-kaksoset. Mieti sitä Urpo...

Olen neitsyt ja olen ollut gynen tutkittavana. Se ei kyllä laittanut sormiaan sisääni juuri neitsyyteni vuoksi. Jonkin pienen esineen se kyllä laittoi, se ei rikkonut immenkalvoani.

Gyne kertoi tarkasti koko ajan mitä teki.

Luulen, että vaimosi ei ollut neitsyt ja hän on ilmeisesti valehdellut sinulle.

Kyllä täällä taas kaiken maailman töyhtöhyypät loistaa tyhmyydellään. Kannattaisko ihan tosissaan ottaa asioista selvää ennenku alkaa urputtaa tyhjänpäiväsyyksistä. On tullu jokunen kerta gynellä käytyä ja kyllä ne hemmetti sentään ensin tähyhstävät ja sen jälkeen tehdään kahden sormen tutkimus. Kuten joku tuossa sanoi, mene ite ens kerralla mukaan niin näet ihmisen työn touhussa. Niitä gynejä on muuten naispuolisiakin.

Niinpä niin joillakin immenkalvo repee helposti toisilla taas ei. Mulla ei joskus nuorempana veinannu tulla sextailusta mitään, kun immenkalvo oli niin ""vahva"", ettei veinannu rikkoutua millään. Oon kuullut et joku on joutunu menee sen gynelle rikkoo....

Kyllä jokainen nainen on ollut neitsyt. Usko huviksesi. Myös sinun vaimosi.

Ei voi sanoa, kuin että voi kristus.

Gynejä tosiaan on naisiakin. Onko se sitten lesboseksiä, kun käy naisgynellä? Enpä ole tullut ajatelleeksi.

Minäkin muuten hommasin pillerit ennen ekapanoa. Eli gyne tosiaankin tarkasti minut, lykkäsi ne sormet sisään ja sen putkilon ja kaapaisi sillä puutikulla sen näytteen. Eipä silloinen poikakaveri silti valitellut.... taisi olla onnellinen pillereistäni.

Unohda se nainen - heti. Jos siis ongelmat on tuota luokkaa, niin ei todella ole hyvä ennuste.
Toinen tinkaa neitsyyden perään ja toinen mielistelläkseen valehtelee. Tai jos ei valehtele, niin siinä vasta idiootti nainen on, joka ei jo juokse karkuun.

BTW, minulla ei ole ikinä ollut immenkalvoa. Ei mitään ongelmaa 18-vuotiaana ekassa yhdynnässä. Enkä ollut tamponeja enkä mitään muutakaan sinne työnnellyt. Ehkä kaveri oli vähän sormella koittanut ...

Jos ei vaimosi ollu alle teini-ikäinen, niin sitten siinä immenkalvossa on ollut jo jonkinkokoinen reikä, mitä kautta lääkäri pystyy tutkimaan. Murrosiässä kun kuukautiset alkaa, niin kalvossa on kyllä reikä, eihän se veri sieltä muuten löytäisi ulos. Toisilla isompi, toisilla pienempi.

kuuule,se immenkalvo on vähä kauempana kun se mihin sun gynen sormi riittää....
jopa sut olis tutukittu oikein jos olis ollu oikee tutkimus.
mut jos sulta on tutkittu vain esim ulkosynnyttiminen kohdalta ei sen sormet mee sisälle asti.
norm gyne on kumminkin sellainen että sormet menee perille asti,olit neitsyt tai et,se tutkimus ei vie neitsyyttäsi.
mut on tutkittu 11v,ja silloin tehtiin sisätutkimus syytteellisen raiskauksen takia,ja olin todella neitsyt ja kyllä sinne sormet tungettiin enkä ollut neitsyyttäni menettänyt sen käynnin jäljestä.(huom,mua ei oltu raiskattu mutta oli annettu tieto mahdollisesta raiskauksesta....perättömänä.)
että otappa asioista selvä ennen seuraavaa mulkkausta.....

Kirjoittaneellle: tuskin vaimosi on sua pettäny.
kas kun et jo sanonut että mikä kun ei vaimolta tullut verta ensimmäisen yhdynnän jälkeen!!kun kaikilta ei vaan tule.

Just ei näy tietävän missä immenkalvo sijaitsee.
Se sijaitsee aikatavalla emättimen suulla eikä syvällä sisällä.

Tietääkseni gynekologit eivät tee neitsyille normaalia sisätutkimusta eli työntävät kaksi sormea sisään tunnuskellakseen paikkoja