Oliko teillä liivit synnytyksessä?

  • Viestiketjun aloittaja hi hei
  • Ensimmäinen viesti
kätilö
[
[/quote]

Miten ihmeessä ne olisi tiellä, jos sectio pitää tehdä? Eihän sitä tisseihin tehdä... Ihme tiirailijoita täytyy olla, jos ei liivejä antais pitää. Kai se tissien kyttääminen on jotain viihdettä sitten siellä leikkurissa.
[/quote]

Kyllä hoitajilla ja lääkäreillä siellä leikkaussalissa on vähän muutakin tekemistä kun tiirailla kenekään rintoja. Kyllä ne liivit ihan käytännön syystä pitää pois ottaa mm siksi että vauva tulee heräämössä rinnalle ja siinä niitä on hankala ruveta riisumaan sitten kaikkien piuhojen keskeltä kun ei muutenkaan pahemmin pääse kääntymään.
Toinen on tietenkin se, että hätäsektiossa voivat olla tiellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 14:01 Lilith kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 11:35 pikkueppu kirjoitti:
yks kätilö sano et mielummin pitäs ottaa pois jos joudutaankin pikapikaa leikkuriin niin ovat tiellä siellä.......

varsinaiseen kysymykseen vastaus on: ei oo ollu päällä salissa......
Miten ihmeessä ne olisi tiellä, jos sectio pitää tehdä? Eihän sitä tisseihin tehdä... Ihme tiirailijoita täytyy olla, jos ei liivejä antais pitää. Kai se tissien kyttääminen on jotain viihdettä sitten siellä leikkurissa.

tähän sen verran et jos leikkurissa tulee todella hätä ja joudutaan elvytys toimiin niin silloin liivit ovat tiellä jopa suunniteltu sektio voi pääättyä niin..... ja normi synnytyksessäkin kun saa vauvan suoraa rinnalle niin liivit on tiellä....
 
Molla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 22:50 kätilö kirjoitti:
Kyllä hoitajilla ja lääkäreillä siellä leikkaussalissa on vähän muutakin tekemistä kun tiirailla kenekään rintoja. Kyllä ne liivit ihan käytännön syystä pitää pois ottaa mm siksi että vauva tulee heräämössä rinnalle ja siinä niitä on hankala ruveta riisumaan sitten kaikkien piuhojen keskeltä kun ei muutenkaan pahemmin pääse kääntymään.
Toinen on tietenkin se, että hätäsektiossa voivat olla tiellä.
No itseasiassa anestesialääkärillä oli hyvin vapaata aikaa työnnellä käsiään mun paidan alle ja puristella mun rintoja sillä aikaa, kun muut hääräs hommissa. Onneksi oli liivit, ettei se ihan paljaita rintoja päässyt käpälöimään. Heräämöön se tuli silittelemään mun naamaa ja iski mulle silmää. Oli se muutenkin oikea naistemies ja nauratti kätilöitä kertomalla vitsiä, kun joku oli purassu naista peffaan ja siltä oli jääny tekohampaat siihen peffaan kiinni.
 
Täh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 10:07 Molla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 22:50 kätilö kirjoitti:
Kyllä hoitajilla ja lääkäreillä siellä leikkaussalissa on vähän muutakin tekemistä kun tiirailla kenekään rintoja. Kyllä ne liivit ihan käytännön syystä pitää pois ottaa mm siksi että vauva tulee heräämössä rinnalle ja siinä niitä on hankala ruveta riisumaan sitten kaikkien piuhojen keskeltä kun ei muutenkaan pahemmin pääse kääntymään.
Toinen on tietenkin se, että hätäsektiossa voivat olla tiellä.
No itseasiassa anestesialääkärillä oli hyvin vapaata aikaa työnnellä käsiään mun paidan alle ja puristella mun rintoja sillä aikaa, kun muut hääräs hommissa. Onneksi oli liivit, ettei se ihan paljaita rintoja päässyt käpälöimään. Heräämöön se tuli silittelemään mun naamaa ja iski mulle silmää. Oli se muutenkin oikea naistemies ja nauratti kätilöitä kertomalla vitsiä, kun joku oli purassu naista peffaan ja siltä oli jääny tekohampaat siihen peffaan kiinni.
Täh??Missä päin Suomea?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 19:39 Täh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 10:07 Molla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 22:50 kätilö kirjoitti:
Kyllä hoitajilla ja lääkäreillä siellä leikkaussalissa on vähän muutakin tekemistä kun tiirailla kenekään rintoja. Kyllä ne liivit ihan käytännön syystä pitää pois ottaa mm siksi että vauva tulee heräämössä rinnalle ja siinä niitä on hankala ruveta riisumaan sitten kaikkien piuhojen keskeltä kun ei muutenkaan pahemmin pääse kääntymään.
Toinen on tietenkin se, että hätäsektiossa voivat olla tiellä.
No itseasiassa anestesialääkärillä oli hyvin vapaata aikaa työnnellä käsiään mun paidan alle ja puristella mun rintoja sillä aikaa, kun muut hääräs hommissa. Onneksi oli liivit, ettei se ihan paljaita rintoja päässyt käpälöimään. Heräämöön se tuli silittelemään mun naamaa ja iski mulle silmää. Oli se muutenkin oikea naistemies ja nauratti kätilöitä kertomalla vitsiä, kun joku oli purassu naista peffaan ja siltä oli jääny tekohampaat siihen peffaan kiinni.
Täh??Missä päin Suomea?
Heh, Molla on vaipunut uneen ja haaveillut lääkäristä... :LOL: Ihan oikeesti, enpä oikein usko.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 14:06 Molla kirjoitti:
Tuo tapahtui naistenklinikalla ja mua ei siis nukutettu, vaan olin kyllä hereillä. Enkä kyllä ihan heti semmosesta vanhasta kurpasta unelmoisi :LOL:
Oli sulla varmaan hyvin sitten lääkitys kohdallaan, vitsi,vitsi :LOL: Itellä ei kyllä ollut liivejä eikä pikkareita, pelkkä kaapu. Ei siinä ensiks tulis edes mieleen että joku sais kiksejä synnyttävän äidin rinnoista. :eek: Kolmatta kohta menossa synnyttämään ja pienin huoli on että joku tirkistelis ;) <br><br>
 
my selene
mulla oli bikini-yläosa koska synnytin ammeessa ja alastomuus oli epämielyttävää kun pompin siinä ees taas ja pyrin kuin tuuliviiri. :kieh:

my selene ja tyttölauma; Emma 4v, Alva 3v ja Mai 3 kk
 

Yhteistyössä