oliko teillä lapsena/teiniä mielessä tietty nimi, jonka annatte lapsellenne ja onko lapsellasi nyt tämä nimi?

• Viestiketjun aloittaja SweetestPoison harmailee
  • Ensimmäinen viesti
SweetestPoison harmailee
pitkä & sekava otsikko, sori :D itse päätin parikymppisenä, että jos saan joskus tytön tästä tulee Jenna Aleksandra.. joo, ei tullut :LOL: pojasta halusin Tinon.. nyt en tajua, mitä hienoa tuossakin nimessä näin

kaikkea kanssa
Itse alle parikymppisenä kuvittelin haluavani tyttölapsilleni nimiä, kuten Odessa, Anissa, Vanilla, Sofia... huhhuh...

ei tulisi enää mieleenkään sellaiset..

oli
Kyllä, mutta siihen kun tulee sitten puoliso, jolla on myös toiveensa ja ei-toiveensa niin menikin suunnitelmat uusiksi. Ja niin pitääkin mennä, ymmärrän täysin, ettei nimeä voi antaa, jos molemmat ei siihen sitoudu täysin ja ole tyytyväisiä.

vv
Oli, mutta ei ole lapsella. Tytölle oli sekä etunimi että toinen nimi, mutta ei tullut kumpaakaan, kun tuntui että ovat jo liian suosittuja. Sen sijaan kahden kaverin lapsilla on nuo nimet. Pojan nimen kohdalla kävi niin, että naapuri antoi koiralleen kyseisen nimen. Kiva nimi edelleenkin, mutta kun se ruma koira tulee aina mieleen nimestä, niin en voi antaa vaikka pojan joskus saisinkin.

vieras
On. Olen aina sanonut että annan lapselleni nimen "Chloe" ja hänellä myös on tämä nimi :)
Olen naimisissa amerikkalaisen miehen kanssa, joten lapsi ei ole Chloe Virtanen.

Joskus päätin että jos joskus saan tytön hänestä tulee Lumi ja niin myös tuli. Tosin kaksiosaisena kun mies ei alkuun nimestä niin innostunut. Lumia enää kuitenkin normaalisti vain käytetään

ap
Alkuperäinen kirjoittaja oli:
Kyllä, mutta siihen kun tulee sitten puoliso, jolla on myös toiveensa ja ei-toiveensa niin menikin suunnitelmat uusiksi. Ja niin pitääkin mennä, ymmärrän täysin, ettei nimeä voi antaa, jos molemmat ei siihen sitoudu täysin ja ole tyytyväisiä.
no niinpä! meillä minä halusin vähemmän yleisen nimen ja mies " vanhan kunnon suomalaisen", onneksi sopiva löytyi melko kivuttomasti :D jos olisin yksin päättänyt, tyttö olisi varmasti Minttu tai Sade..

Jep, olin monta vuotta ihan varma että pojastani tulee Niklas... Ei oo tullut yhdestäkään vaikka kiva nimi onkin.
Ja tytölle päätin joskus teininä antaa nimeksi Aurinko, molemmilla tyttärillä tämä onkin osana kolmatta nimeä :heart:

Yhteistyössä