Oliko teillä alkuraskauden alussa menkkakipuja?

Eli 2,5 v yrityksen jälkeen testi näytti ekaa kertaa plussaa eilen. Ei mitään normaaleja fyysisiä menkkaoireita. Tosin olin varma, että menkat tulevat kun pms v.itutus oli niin korkealla edellisenä päivänä.

Tein tänäaamuna uuden testin. Plussaa edelleen, mutta nyt illalla menkkakipuja, kääk. Onko varma kemiallinen raskaus, vai onko teillä ollut normaaliraskauden aikana ko oireita?

 
ringleader harmaana
mulla oli niin lujat ns. menkkakivut ennen viikkoa 6 että jouduin ottaan panacodin kipuihin muutamana kertana. sitte ku ei menkkoja kuulunukaan niin tein testin ja positiivinen oli =)
 
Mulla kans kesti nuo kivut pari viikkoa ainakin ja aivan varma olin just niiden takia siitä, ettei varmana tärpännyt, ja testin jälkeen siitä, että varmana menee kesken. Mutta poika on jo 1 v 8 kk. :heart: Kaikillahan noita ei ole onnistuneessa raskaudessa, mutta mulla oli jokin aika sitten kemiallinen raskaus / varh. km, jossa kivut taisivat olla lievempiä ja tauotakin sitten, kunnes lopulta tuli vuoto. :| Kauheasti onnea sulle! =)
 

Yhteistyössä