Oliko teillä hyvä viikonloppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanan rauhallinen viikonloppu =) Ei vieraita, ei kyläilyjä, ei siivouksia, vaan oman perheen kesken yhdessäoloa ja akkujen lataamista. Tänään suunnitteilla on vielä saunassa käyminen =)

Erittäin hyvä, saimme tehtyä kaikki mitä suunniteltiinkin ja hiukan ylikin, joulusiivoukset ovat nyt puolessa välissä. Kaksi yötä peräkkäin olemme nukkuneet tosi hyvin, jopa poikakin heräämättä kertaakaan.

Nyt kun kysyit, itse asiassa oli. B)

Siivoaminen on itse asiassa aika rentouttavaa, muut murheet ja varsinkin työasiat unohtuvat. Sitä on ihan eri maailmassa kun sohii imurin ja mopin kanssa.

Olin töissä lauantaina ja sunnuntaina. Tänään kävin pojan kanssa töiden jälkeen uimassa ja jätskillä. Ihan tavallinen viikonloppu meillä. Nyt ollaan koko perhe kotona :)

Oikeen hyvä! Lauantaina käytiin katsomas joulupukkia ja syötiin hyvin. Tänään ollaan oltu kotosalla, kun mies töissä ja ollaa lasten kans askarreltu yms ja nyt pizza uunissa....

Ihan mukavasti meni..Pe iltana minä oli niin naatti että kömähdin nukkumaan jo ysin jälkeen,juopus oli jo nukahtanut sitä ennen meidän sänkyyn.Mies jäi kattomaan isompien kans töllöä,ja toimitti ne sitten nukkumaan.
La siivosin ja pyykkäsin,kuopus meni kaverinsa luo yökylään,lapsenvahti tuli illalla ja me kävästiin kaverinporukan pikkujouluissa.
Tänään on sitten ollut laiska päivä...Kuopus haettiin kotiin ja ollaan vaan oltu..