Oliko teidän mielestä mun kaverilla aihetta suuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan molemmat raskaana, hänellä laskettu pari viikkoa aiemmin kuin mulla. Hän ja miehensä ei halunneet tietää lapsen sukupuolta kun heillä oli rakenneultra. Meillä oli nyt ja me haluttiin tietää. Ei kuitenkaan haluta kertoa muille. Nyt kaveri alkoi heti tivaamaan sukupuolta. Sanoin ettei haluta kertoa muille. Hän suuttui ja sanoi että jos he olisivat saaneet tietää heidän lapsen sukupuolen, niin hän olisi kyllä kertonut mulle. Oliko hänellä teidän mielestä aihetta suuttua?

No ei ollut aihetta suuttua. Se on teidän oma asia. Mutta itse olisin tehnyt asian siinä mielessä toisin, että en olisi sanonut tietäväni sukupuolta. Silloin ei kukaan kysele sen perään, jos en halua sitä kertoa.

Ei nyt tässä asiassa kylläkään, mutta yleensä ottaen mua itseäni ärsyttää se, että joku kertoo jostain suunnitelmasta tai jostain, mutta "ei voi/halua sanoa enempää". Sellaista turhaa salamyhkäisyyttä ja voihan se olla, että kaveriasi ärsytti tuo eikä varsinaisesti se, ettette kerro sukupuolta. Vaikea sanoa. Mutta syytä suuttua ei kyllä ollut.

mitä merkitystä sillä sukupuolen kertomatta jättämisellä on jos sen tietää..kaikki jotka vähänkään ihmisen lisääntymisestä jotain tietävät arvaata että se on joko A: tyttö tai B: pouika..ei sieltä mitään yllätys yksisarv isia tai muita olento tule...en kanssa voi sietää sitä että kerrotaan joku asia mutta i paljastete a mikä se on...ja kaverisi ei ollut fikssu suuttuessaan ..paitsi jos ilmaisit asian niin että tiedetään kumpi se on mutta ei me halurta sitä muyille jakaa..todella älykästä..

Ei ollut aihetta suuttua. Huomauta että et ole luvannut etukäteen kertoa sukupuolta, ja että olisiko hän toivonut mieluummin että valehtelet että ette saaneet tietää sukupuolta.

Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy. Ja jos ei lepy, niin ei sen sitten väliäkään ole.

Siis en mennyt mitenkään mainostamaan että saatiin tietää, vaan kaveri itse heti uteliaana kysyi. Silloin kun heillä oli ultra, hehkutti etteivät aio kysyä sukupuolta ja kysyi aiotaanko me. Sanoin etten tiedä. Nyt tiesi että meillä oli ultra ja kysyi heti saatiinko tietää. En ymmärrä miksi tää on hänelle niin iso juttu.

Yhteistyössä