Oliko tämä muka tosiaan nyt sitten tässä? (kierukka-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulle laitettiin tänään kierukka ja sen laitto oli melkosen epämiellyttävää. Laittajana oli joku lääkäri, joka on kuulemma ennen kierukoita laittanut, mutta viime kerrasta oli senvertaa jo aikaa, että mukaan tuli toinen lääkäri opastamaan.

Tuskahiki nousi pintaan ja heikotutti, kun kierukkaa laitettiin. Kun homma oli valmis ja sain nousta ylös, alkoi tärinä. Tätä kesti minuutin ja sitten se oli siinä.

Ei muuta. Ei kipuja, ei supistuksia, ei mitään. Mä tosin nappasin Panacodin kotoa lähtiessäni, mutta pelkäsin, ettei se riitä. Mutta ei niitä kipuja tosiaan ole tullut :D

Ja kun mä niin pelkäsin, että olen todella kipeänä, kun mä niin herkästi reagoin aina kaikkiin naistenvaivoihin viittaaviin, eli alavatsan kipuiihi. Jei :D

Minä en tuntenut mitään. Odotin koko ajan jotain nipistystä ja kohta lääkäri sanoi, että saa nousta ja pukea vaatteet. Mulla sitten ne langat tuntui ikävästi viikon ajan. Oli tosi ärsyttävää. Sitten meni kolme viikoa mukavasti ja alkoi hirmuinen finnin pukkaaminen, jota kestikin 1,5 vuotta ja sitten otatin härvelin pois.

Minä sain maata koko loppu päivän n 6h tiputuksessa kierukan laiton jälkeen ei pysynyt tajuissaan muuten sen verta rankka mun kokemukseni oli asetuksesta ja nyt on 1,5kk vuotanut verta eikä loppua näy..

sattu kyllä mulla ihan pirusti laitto ja jälkeen päin alavatsaa jomotti monta viikkoa eikä ne kuukautiset mihinkään menny sen sijaan sain jatkuvat kuukautiset. kestin 4kk ja sitten otin pois. eikä 1g panadolia auttanu mitään

Ei mulla sattunut sen jälkeen kun pienen hetken. Mut meni kaks viikkoa niin naama ku teinillä ja turvotus sitä luokkaa että olis voinu luulla olevansa raskaana.

Yhteistyössä