Oliko tämän kuvan perusteella Ulvilan koti erikoisen sotkuinen?

  • Viestiketjun aloittaja Meillä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Eiköhän nikin poliisit ole nähnyt kaikenlaisia asuntoja ja osaa määritellä, onko asunto sotkuinen vai tosi sotkuinen.

Mulla pisti heti silmään nuo lukuisat ketsuppipurkit, ei niitä tyhjennetä ihan yhdessä päivässä :whistle:
niimpä.
ja asuntoa kuvailtiin, että kuin sitä ei ois puoleen vuoteen siivottu. kertoohan se jo omaa karua kieltään.. :/
Hyi hitto, mulla pölyyntyy kirjahyllykin parissa päivässä :$
Saatikka sitten vessa, sen pitää olla puhdas,samoten petivehkeet sun muut.
 
rimppakinttu
Meille jos joku tulis niin saattais luulla, ettei tääl ihan just oo siivottu :ashamed: Jos ei tietäis taustoja :D

Tänään oli käymässä neljä lasta joita hoidin jonkun aikaa, en kerenny sitten tiskokonetta tyhjentämään saatikka täyttämään. Lattialla on todella paljon vanhojakin tahroja koska tää muovimatto on niin kulunut ja niin perseestä etten ole jaksanu kuurata; käytännössä koko kämppä pitäis kontata läpi pari kertaa. Kylppäri on täynnä pyykkiä, osa lapsen kylpyammeessa, osa lattialla, tosin ne ovat puhtaita :D Makkarissa haisee pissa ku pitäis uusi patja ostaa, mutta odottelen vielä pari viikkoa jotta lapsi on varmasti yökuiva.

Mut toisaalta kaikki kirjat on hyvin järjestyksessä ja makkari muuten aika siisti, että en tiedä minkälaisen kuvan tästä sais... Pihakin on ihan kauhee ku viime kesänä muutettiin tähän enkä oo ehtiny laittaa sitä kuntoon, nyt se on puoliks kaivettu ylös, leluja lojuu vähän siellä täällä. Ei perkl nyt tekee mieli siivota :ashamed:
 
Kasoja löytyy kyllä täältäkin...
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Se, ettei pidä huolta kodistaan kyllä herättää epäilyjä, ettei kaikki ole täysin kunnossa. Esim. siellä pääkopassa. Normaalistihan ihmiset pitävät edes jonkinlaista siivoa kodissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
no minusta sellanen pieni epäjärjestys -tai vähän suuempikin on ihan ok ,etenkin lapsperheessä .mut sitte jos oikeesti alkaa sieltä kotoa löytyä eläinten jätöksiä, homehtuvia elintarvikepakkauksia jne, niin ei se ole ihanteellinen ympäristö lapsille olla -tai aikuisillekaan. Kyllä se kertoo minusta silloin jotenkin, etä voipi olla elämän hallinta ongelmia muutenkin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Ihmettelyä tässä herättänee eniten se, että Annu-mamma on pyörittänyt koti-idyllin ympärillä pyörivää perhekerhoa... ...kun tosi todellisuudessa hän on elänyt saastaisessa kaaoksessa.
 
Tia
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Se, ettei pidä huolta kodistaan kyllä herättää epäilyjä, ettei kaikki ole täysin kunnossa. Esim. siellä pääkopassa. Normaalistihan ihmiset pitävät edes jonkinlaista siivoa kodissaan.
No onhan siellä kodissa asunut mies ja vaimo, ei sitten ole ilmeisesti kummallakaan ollut pääkopassa kaikki ihan kunnossa, jos tää teoria pitää paikkansa.
 
Sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Hmm, miun täytyy vähän peesailla tätä. Aika rankalta tuntuu sellainen syytös ja päättelyketju, että siulla on sotkuinen koti -> kyllä varmaan olet sen miehes kolkannut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Pyykkejä oli kasaantunut puolen vuoden? ajalta. Niitä oli kodinhoitohuoneessa säkeittäin. Normaaliako?
 
joo
Mulla on vissiin sitten outoja kavereita kun melkein kaikilla on tuolla lailla että tavaraa on vähän siellä sun täällä mutta kuitenkin vessat ja keittiöt jne. ihan siistit vaikka sitä roinaa siinä tasolla olisikin.

On kyllä sellainenkin tuttu jolla on kaikki aina viimeisen päälle siistiä ja hän on kyllä se pimein ihminen. Nimenomaan se liika siivousinto sen kertoo. Ja pakottaa lapset ulkoilemaan lauantaisin jo heti kahdeksalta että saa siivottua. Kyllä, lasten suusta kuulee sen totuuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mulla on vissiin sitten outoja kavereita kun melkein kaikilla on tuolla lailla että tavaraa on vähän siellä sun täällä mutta kuitenkin vessat ja keittiöt jne. ihan siistit vaikka sitä roinaa siinä tasolla olisikin.

On kyllä sellainenkin tuttu jolla on kaikki aina viimeisen päälle siistiä ja hän on kyllä se pimein ihminen. Nimenomaan se liika siivousinto sen kertoo. Ja pakottaa lapset ulkoilemaan lauantaisin jo heti kahdeksalta että saa siivottua. Kyllä, lasten suusta kuulee sen totuuden.
mutta minusta tässä Auerin tapauksessa ei ole noinkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasoja löytyy kyllä täältäkin...:
No minä en nyt ihan ymmärrä että MITÄ VÄLII?? Onko se jotenkin rangaistava teko, jos on asunto sotkuinen? Tuleeko siitä niinkun vuosi lisää rangaistusta, jos on ollut kämppä sotkussa?

Ihme päivittelyä... Toivottavasti ei tuu poliisit koskaan meille tekemään mitään tupatarkastusta siivouspäivien välissä, vois häkki heilua.
Hmm, miun täytyy vähän peesailla tätä. Aika rankalta tuntuu sellainen syytös ja päättelyketju, että siulla on sotkuinen koti -> kyllä varmaan olet sen miehes kolkannut.
no se sotkuisuus kertoo ehkä jotain kyllä. että JOTAIN on tapahtunut jossain vaiheessa,kun kodinkin on annettu "räjähtää" käsiin. olettaen että se on aiemmin hoidettu normaalilla tavalla..
 
normaaliin mahtuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyykkejä oli kasaantunut puolen vuoden? ajalta. Niitä oli kodinhoitohuoneessa säkeittäin. Normaaliako?
Kuuden hengen pyykeistä tulee aikamoiset kasat ja säkit ja niitä kertyy äkkiä metrin kerros lattialle kun niitä ei saman tien viikkaa kaappiin. Kymmenen konetta riittää saamaan jo aikamoisen vaatekaaoksen ja kymmenen konetta saa neljän lapsen perhe viikossa aikaan.

Tuskin heillä niiin paljon on vaatteita että niitä voisi puoli vuotta olla pesemättä.
 

Yhteistyössä