Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kiasus! Melkeen putosin penkiltä ku tota luin aika surkuhupasa tapaus:headwall:
:headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
no ei varmaan koska sehän on suoraan natsi-saksasta koko laitos!
Ihmettelen et kouluun meinaa laittaa?! kotikouluun vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kiasus! Melkeen putosin penkiltä ku tota luin aika surkuhupasa tapaus:headwall:
:headwall:
![]()
koita kattoo se ohjelma.. näkyy ylen areenalla..
se vetää kyl aika sanattomaks!
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
no ei varmaan koska sehän on suoraan natsi-saksasta koko laitos!
Ihmettelen et kouluun meinaa laittaa?! kotikouluun vaan!
kasvatetaan lapset pumpulissa että ne ei pärjää sit kun 40v:nä lähtee kotoa
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosella on monta hyvää pointtia:Minäkin olen oitkään ollut sitä mieltä, että päiväkodit ja koulut muistuttavat huomattavissa määrin keskitysleiriä. Kuri ja ruoka ovat hyviä esimerkkejä. Kaikki on kiellettyä, ruoka ihan kamalaa ja sitä on vielä pakko syödä. Kyllä pienimittakaavainen lapsista oikeasti pitävä päivähoito on aivan eri hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosella on monta hyvää pointtia:Minäkin olen oitkään ollut sitä mieltä, että päiväkodit ja koulut muistuttavat huomattavissa määrin keskitysleiriä. Kuri ja ruoka ovat hyviä esimerkkejä. Kaikki on kiellettyä, ruoka ihan kamalaa ja sitä on vielä pakko syödä. Kyllä pienimittakaavainen lapsista oikeasti pitävä päivähoito on aivan eri hyvä.