Oliko tääl ketään Aloe vera- myyjiä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fiona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"fiona"

Vieras
Haluisin kuulla kokemuksia myynnistä. Paljonko tienatte, voitteko jäädä pois normitöistä? Saako hyvin kaupaksi tuotteita? Lähinnä toi FLP Aloe vera systeemi kiinnostaa

Oliko tää edellinen ketju sun?
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2301202-onko-taalla-ketaan-kuka-myy-aloe-veraa-foreverin/
Miksi et jatkanut siihen?

Luitko ollenkaan tuota linkkiä? Niitä tuloja kun on edelleen aivan turha kenekään tulla sanomaan, koska sun bisnes on sun bisnes ja sinä itse teet siitä sen mitä se on. Toisin sanoen siis, SINUN tulosi on sinusta kiinni eikä muiden tienesteistä. Kukaan ei voi sanoa varmaksi saatko koko systeemiä pyörimään vai et tai tienaatko siitä centtiäkään.

[QUOTE="vieras";29105599]Luitko ollenkaan tuota linkkiä? Niitä tuloja kun on edelleen aivan turha kenekään tulla sanomaan, koska sun bisnes on sun bisnes ja sinä itse teet siitä sen mitä se on. Toisin sanoen siis, SINUN tulosi on sinusta kiinni eikä muiden tienesteistä. Kukaan ei voi sanoa varmaksi saatko koko systeemiä pyörimään vai et tai tienaatko siitä centtiäkään.[/QUOTE]

En oo aloitteja, enkä lukenut tuota linkkiä. Mulla on muutama tuttu jotka houruaa tätä aloe-myyntiä ja kumpikaan ei suoraan ole kertonut tienaavatko sillä oikeasti mitään eikä näissä kekusteluissakaan kukaan kerro. voiko siitä päätellä jotain......... :D

Yhteistyössä