Oliko sulle Venäjän hyökkäys yllätys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä en uskonut pätkääkään Venäjän propagandaan. Uskoin ja toivoin, että USA:n suorat ilmoitukset siitä, että "kohta hyökkää" on vain sellaista "vittuilua". Sellaista jolla toivottiin Putinia vielä harkitsemaan. Putinia pidän kaikin puolin pahiksena, mutta ajattelin, että oman ja maansa edun takia ei kuitenkaan hyökkää. En siis voinut vaan uskoa, että sen tekisi. Mutta teki sit kuitenkin.

Mun mies sanoi jo alkuviikosta, että "kyllä se ukko on jo hyökkäysnappia painanut". Oli se taas näissä asioissa oikeessa.

Olitko sinä yllättynyt?

Elämme poikkeuksellsia aikoja. USA:ssa hyökätään parlamenttiin (tai mikä se CApitol-hill nyt olikin) ja Euroopassa alkaa suursota. Molemmat jutut tapahtuu eniten siksi, että valtaan oon päästetty psykopaatti.

Mun mielestä aika monen kannattais miettiä, että vaikka kuinka ärsyttäis kaikenmaailman woketus ja muu, niin silti noi on vaan sivuilmiöitä länmsimaisssa demokratioissa. Pieni naurettava päänsärky lähinnä.

Toivottavasti Suomi liittyy Natoon. Valitettavasti semmoista rohkeutta ei Suomen päättäjiltä taida löytyä. Ne poliitikot, jotka tuon tekevät, saavat minulta suuren arvostuksen. Jos Sanna sen tekis (mitä en usko), alkaisin äänestää demareita.

no ei ollenkaan ollut yllätys, johan tämä on ollu odotettavissa pitkänpitkän aikaa. on vain toivottu, ettei tätä tapahtuisi. mutta toive oli turha. nt sitten toivotaan, ettei sota laajene. suomi on liian lähellä ja sotahistoria jo takana, ja venäjällä saattaa olla jotain vielä sen jäljiltä hampaankolossa. ja ptin on niin hullu, että voi haluta suomenkin haltuunsa

• Tykkää
Reactions: Echo
Ei ollu ylläri.
200 000 sotilasta härveleineen ei ollu enää sotilasharjoitus. Ja Putinin ylpeys ei antanu enää myöten perääntyä.

Kaikesta huolimatta yllättää, että joku voi sikailla noin. Vähän sama kuin olisi joku vaimonhakkaaja häävieraana ja sen tietää, että se on piessyt muijaansa ja se siellä olisi jo aikaisemmin uhitellut, niin silti se tulisi yllätyksenä kun se leipoisi kesken ruokailun vaimonsa nenän poskelle ja alkaisi kuristaa, että vitun huora saatana!. Sitä on järkyttynyt ja melkein loukkantunut siitä, että miten joku voi olla noin julkea kusipää.

No mikään, mitä tuo itänaapurin narsistinen sotahullu tekee, ei ole enää yllätys. En yllättyisi, jos yrittäisi meillekin. Lukkojen taa hourulaan joutais koko äijä, ilman mitään kontaktia ulkomaailmaan! Sairas, sairas mies!

Mä en uskonut pätkääkään Venäjän propagandaan. Uskoin ja toivoin, että USA:n suorat ilmoitukset siitä, että "kohta hyökkää" on vain sellaista "vittuilua". Sellaista jolla toivottiin Putinia vielä harkitsemaan. Putinia pidän kaikin puolin pahiksena, mutta ajattelin, että oman ja maansa edun takia ei kuitenkaan hyökkää. En siis voinut vaan uskoa, että sen tekisi. Mutta teki sit kuitenkin.

Mun mies sanoi jo alkuviikosta, että "kyllä se ukko on jo hyökkäysnappia painanut". Oli se taas näissä asioissa oikeessa.

Olitko sinä yllättynyt?

Elämme poikkeuksellsia aikoja. USA:ssa hyökätään parlamenttiin (tai mikä se CApitol-hill nyt olikin) ja Euroopassa alkaa suursota. Molemmat jutut tapahtuu eniten siksi, että valtaan oon päästetty psykopaatti.

Mun mielestä aika monen kannattais miettiä, että vaikka kuinka ärsyttäis kaikenmaailman woketus ja muu, niin silti noi on vaan sivuilmiöitä länmsimaisssa demokratioissa. Pieni naurettava päänsärky lähinnä.

Toivottavasti Suomi liittyy Natoon. Valitettavasti semmoista rohkeutta ei Suomen päättäjiltä taida löytyä. Ne poliitikot, jotka tuon tekevät, saavat minulta suuren arvostuksen. Jos Sanna sen tekis (mitä en usko), alkaisin äänestää demareita.
Ei ollu yllätys. Yllätys olis ollu, jos se ei olis hyökänny.

Mihin se jatkaa, Baltiaan vai Suomeen?

Yhteistyössä