Oliko sinusta ikävää, kun raskausaikana ei voinut juoda alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore mamma

Vieras
Tunnen itseni lähes alkoholistiksi, mutta kaipasin raskausaikana ihan älyttömästi olutta ja punaviiniä. Vauvan syntymän jälkeen olen juonut lähes joka ilta oluen ja usein myös lasillisen viiniä. En siis mitään suuria määriä, mutta kuitenkin.. Vauva on nyt kuukauden ikäinen ja edelleen olen ihan onnessani, kun saunassa voin juoda vailla huonoa omaatuntoa sen huurteisen oluen.

Mites teillä muilla? Kaipasitteko edes alkoholia raskausaikana vai oonko mä ainut "alkkis"? :)

En ole kaivannut ollenkaan, vaikka ennen raskautta tulikin suht ahkeraan kavereiden kanssa viihdyttyä pubeissa jne.

Ostin juhannukseksi (silloin olin juuri plussannut) tölkin alkoholitonta olutta. Tuolla se on vieläkin jääkaapissa, pelkkä ajatuskin etoo. Ei vaan maistu/tee mieli :D

raskaana ollaan, ja että kaipaan kylmää valkkaria tai kuivaa siideriä kunnollisen pihvin kyytipoikana!!

no jouluna uteliaisuudesta viiniä siemaisin lasista ja etikalta maistui..siideriä siemaisin myös uteliaisuudestani ja yöks vaan kuin pahaa sekin oli...joten ilmeisesti raskaus hoitaa, ainakin minun kohdallani, sen ettei alkoholia varmasti tule juotua =)

Mielelläni oon lapsen takia juomatta nää yhdeksän kuukautta ja ensi kuukaudet, mut voin sanoo ihan rehellisesti et mulla on niiiiiiiin ikävä oikeeta huurteista olutta ja siihen vielä kun tupakan sais kaupantekijäisiks niin ah! Ihanaa haaveilla!
Mut en mä nyt sanos et ikävää on, kyllä tää menee ihan heittämällä.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ei mun tee mieli itse alkoholia mutta välillä olis kiva olla bilehumussa. alkoholiton maistuu mun mielestä ihan hyvälle =)

Joo, mäkin olen juonu niitä alkoholittomia. Mut ei ne ihan sama asia oo :/ Bilehumussa tulee kyllä käytyä raskaanakin :D Harva se viikonloppu napotan baarissa ja karaokee laulamassa. Nyt vielä kun pystyy ;)

Mulla ei myöskään ole ollut nyt raskaana ollessani ikävä alkoholia. Mutta viime yönä näin kyllä unta että kovin mielelläni olisin pari siideriä ostanut. Ja sitten mun kaveri sanoi etten voi niitä juoda kun olen raskaana. Ja siinä unessa kyllä harmitti =) .

Yhteistyössä