Oliko sinulla rv.4 alaselkäsärkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veteta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko varma että johtuu raskaudesta? Kummako ihmisillä alkaa heti ku plussan tekee ni kaikki vaivat ja kaikki johtuu ku ''mä oon raskaana''.
Jos se ei ole sietämätöntä ni tuskin se raskaudesta johtuu. Supistukset voi tuntua selässä. Joka voi tuossa vaiheessa tietää keskenmenoa.

rv 4 on kun kun on menkat myöhässä.joten aika moni tuolloin kyllä tietää onko raskaana vai ei.
mulla ei ole ollut mitään oireita - nyt rv5 :)

koska sulla ap LA ? mulla 28.5 =)

No, ihan nyt näin nyrkkisääntönä: raskausaikana kaikenlaiset pienet kolotukset ja jomotukset kuuluu asiaan, vasta jos vaiva todella sietämätön ja kipu todella kovaa, kannattaa miettiä olisiko joku vialla. Ei kannata jokaisesta pikkuvihlasua alkaa analysoimaan. Kyllähän sitä nyt ihmisellä särkee milloin mitäkin, ihan vaikka ei olisi raskaanakaan.
Jotenkin tuntuu että se plussatestissä, lisää yhtäkkiä kaikkien normipäänsärkyjenkin huomaamista.

[QUOTE="eee";27205432]rv 4 on kun kun on menkat myöhässä.joten aika moni tuolloin kyllä tietää onko raskaana vai ei.
mulla ei ole ollut mitään oireita - nyt rv5 :)

koska sulla ap LA ? mulla 28.5 =)[/QUOTE]

Rv4 on 4. raskausviikko eli 3+0 -3+6, jolloin suurin osa ei varmaan ole testannut. :)

[QUOTE="eee";27205504]voi huokaus.
rv4+0 on todellakin ensimmäinen päivä kun menkat on myöhässä. otappa netistä raskauslaskurit vaikka käyttöön ja katso.[/QUOTE]

No kaikillahan ne eivät ole myöhässä vielä tuossa vaiheessa,kaikilla kun se kierto ei ole just se 28 päivää.

[QUOTE="eee";27205504]voi huokaus.
rv4+0 on todellakin ensimmäinen päivä kun menkat on myöhässä. otappa netistä raskauslaskurit vaikka käyttöön ja katso.[/QUOTE]

Rv 4+0 onkin jo viides viikko. Ja jos kierto on pidempi kuin keskiverto 28 päivää, ei välttämättä ole edes kuukautiset myöhässä. :)

Minulla oli alkuraskaudessa valtavan hankalat alaselkäkivut. Neuvolassa maalailivat piruja seinälle keskenmenoista, mutta eipä vaan tapahtunut mitään sellaista, ei edes vuotoja ollut, vaan se kipu alaselässä, joka oli oikeastaan melkeinpä polttavaa kipua. Synnyttämään mennessä minulla tuli sitten myöskin kaikki supistukset selkään. Kohtuni on taaksepäin kallistunut.

Voi hyvin olla. Ja kyllä mä aavistin olevani raskaana jo ennenkuin plussasin, alavatsalla tuntui tärinäkipu kävellessä ja yöllä heräsin pahoinvointiin, joka meni kyllä ohi syömällä. Eikä mulla tuollaisia vaivoja ole koskaan muulloin ollut, enkä ollenkaan odottanut että olisi tärpännyt - siis ettäkö olisin päässäni ne oireet itselleni kehitellyt raskauden toivossa.

Yhteistyössä