Oliko sinulla keskiraskauden aikana toisin ajoin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tokan odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tokan odottaja

Vieras
pissaongelmia tai tunnetta, kuin pissatulehdus olisi iskemässä?

Nyt on menossa itsellä rv. 23+2. Tämmöistä ihme tunnetta, kuin pissatulehdus olisi iskemässä, on ollut alkuviikosta lähtien. Ei kuitenkaan kirvele pissatessa, vaan on semmoinen tunne vain. Olen syönyt alkuviikosta lähtien karpalokapseleita ja juonut appelsiinimehua. Eniten tätä tuntemusta on aamuisin. Pitkin päivää silti varmuuden vuoksi juon appelsiinimehua ja ravaan vessassa pissalla. Olen myös pyrkinyt vähentämään sokeristen herkkujen syömistä.

Onneksi maanantaina on neuvola heti aamusta ja siellähän pissa katsotaan joka kerta, että kaipa siellä selviää onko pissa puhdasta vai ei? Ei kai niitä pissastiksejä (tikkuja) ole montaa erilaista mallia olemassa.

Välillä mietin, että olisiko vauva jotenkin mennyt alemmas mahassa ja painaa päällään tai jaloillaan virtsarakon seutua ja sitten tulee näitä oireita.

(Tämmöistä on aiemminkin ollut ja kun on pissanäytteen labraan vienyt, niin ei kuitenkaan mitään pissassa ole ollut. Noh tosin viime syksynä minulla oli pissatulehdus, mutta kyllä tuosta oli kovemmat oireet.)

Yhteistyössä