Oliko sinulla huonoa oloa vielä keskiraskaudessakin viikoilla rv.13-16?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksettaa

Vieras
Viikkoja 15+5 ja taas iski aivan järkyttävän huono olo tässä tunti sitten, eikä tahdo millään mennä ohitse. 2 kupillista olen popsinut perunamuussia ja hetken on hyvä olla, kunnes jällen iskee oksettava olotila.

Ei ole kivaa, kun on etovaa olotilaa vielä tässäkin vaiheessa.

Tässä oli lievää huonoa oloa sunnuntaina päivällä hetken aikaa ja eilen aamusta lievänä + päivällä jo enemmän, niin etten pystynyt syömään yhtään mitään. Illemmalla söin jotain pientä.

Ekassa raskaudessa kesti viikolle 17, toisessa viikolle 32. Serkkuni oli rajun pahoinvoinnin vuoksi tiputuksessa viikolla 36. Voi siis kestää koko raskauden ajan. Meiltä ei kummaltakaan löydetty mitään syytä pahoinvoinnille, molemmilla muuten ihan normaaliraskausajat. Mulla auttoi pahoinvointiin paremmin raa'at vihannekset ja hedelmät ja proteiinipitoiset ruoat, tärkkelys vain pahensi.

Helpointa oli molemmissa raskauksissa noin rv 21 jälkeen, mutta pahoinvointi alkoi uudelleen pahentua rv 36 tienoilla. Ja kyllä sitä pahoinvointia oli tuon paremman jakson aikanakin muttei niin pahasti.

Kaikki raskaudet on erilaisia.. Mulla on kolme lasta. Ensimmäistä odottaessa raskauspahoinvointia oli vähän eri asteisena ihan koko raskausajan, alusta loppuun :( Toista odottaessa pahoinvointi loppui jossain rv.16 paikkeilla. Kolmatta odottaessa oli vain pientä etovaa oloa ensimmäiset viikot, mutta meni nopsaan ohi.

Rv 21 ja töissä just juoksin halaamaan pönttöä. :,D Otan huumorilla. Ei se niin paha, vaikkakin haastavaa jos hankalassa paikassa iskee hurja kuvotus. Oksenneltua tulee pari-kolme kertaa viikossa, koko ajan on semmoinen peruskuvotus.

Yhteistyössä