Oliko sinulla haikea olotila raskautesi loppupuolella eli rv.30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tokan odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tokan odottaja

Vieras
jälkeen??

Itsellä viikot rv.31+ ja alkaa toisaalta olla malttamaton olotila, minkä näköinen pikku kaveri sieltä maailmaan tupsahtaa, mutta toisaalta on ihanaa tämä pyöreä maha ja pienet potkut. Olen myös miettinyt, että olenko tarpeeksi nauttinut tästä odotusajasta, kun tuntuu, että tämä on toisaalta kauhean nopeaan kulunut. Vastahan oli marraskuu ja odotus alkupuolella menossa ja nyt ollaan jo huhtikuun kynnyksellä, pian jo toukokuussa.

Mietin myös sitä, että onko tämä se viimeinen odotukseni, vaikka tämä on vasta toinen tulokas taloomme. Saimme tämän pikku ihmeen hoidoilla alkuun ja silloin sanottiin, että kun tämän myötä meillä on siis 2 lasta, niin julkisella puolella ei enempää hoitoja jatkossa meille tarjota.

Salaa välillä haaveilen, että jos tulisinkin vielä kolmannen kerran ns. luomusti raskaaksi, mutta taitaa jäädä vain haaveksi tuo ajatukseni. Ymmärrän tietysti myös sen, että jos tämäkin tulokas syntyy mahd. sektiolla, niin ei ole edes hyväksi, että tulisin melko pian uudestaan raskaaksi. Yleensähän sektion jälkeen suositellaan taukoa noin vuoden verran.

on mutta enemmänki on tuskanen olo.. Mulla taas on jo monta raskautta takana mutta nykyisten kipuilujen vuoksi tuntuu että ei kiitos tämän jälkeen enempää :/ Jos tämä nyt olisi varmasti viimeinen niin voisi olla ehkä haikeampiki olo mutta ku epäilen että jos en ite enää enempää haluaisi niin kyllä se mies mut vielä yhteen tai kahteen saa suostuteltua. Toivottavasti tekin saatte vielä sen kolmannen vaikka sitten luomuna jossain vaiheessa :) Kun nyt vaan ensin sais nämä nykyiset vauvat onnellisesti maailmaan :) rv 30+2 siis täällä :)

Mulla nyt 40+2 ja olisin niin valmis lähtemään synnäriä kohti!
Mutta en voi kieltää etteikö toisaalta olis vähän haikea olo, tiedän tämän olevan viimeinen raskaus!
Kyllä tätä pyöreää vatsaa tulee vielä ikävä kohta kun yrittää kaiken ylimääräisen vatsanahan piilottaa johonkin.. ;)!

Mä olen viikolla 30 ja olo on ihan tavallinen. Toista odotan ja ehkä tää jää viimeiseksi, kun tätäkin tehtiin se 4 vuotta. Mutta haikea en osaa olla. Tää on niin erilainen raskaus kaikkiaan, esikoista odotin yksin ja siinä oli muutakin ongelmaa ja sairastelua yms ja nyt odotetaan koko perheenä ja olen välttänyt vuodelevot ja muut. Hyvin tässä menee vielä.

Mutta kyllä mä odotan jo synnytystä. Se oli esikoisen kanssa niin loistava kokemus, että voi kun tää toinenkin olis.

Yhteistyössä