Ettei nyt vaan jää epäselväksi, niin minä en kyllä tupakoi.Näköjään noita on sitten muitakin, sillä tiedän erään, joka poltti vähintään sen 40 päivässä. Neuvolassa kyllä oli sanonut polttavansa "vain" 20. Polttaa yhä nyt vauvan synnyttyäkin, ja ihan sisällä vetelee... Minä en edes pidä tupakkaa tai tupakoitsijoita muuten mitenkään pahana. Onhan se epäterveellistä, mutta ei muuten. Ei ole minusta mikään maailmanloppu kuitenkaan, jos vaikka joku polttaakin lapsen lähellä joskus jonkun tupakan, mutta kyllä sillä on minusta väliä, jos joka pv vetää sisällä vauvan läsnäollessa 40 tupakkaa...
Eihän tuo voi olla oikeasti totta. Jos on tosi niin kyllähän tuohon jo puututtas... tai jonku joka asiasta tietää ni pitäs ainkin tehdä ilmoitus sosiaalitantoille...Näköjään noita on sitten muitakin, sillä tiedän erään, joka poltti vähintään sen 40 päivässä. Neuvolassa kyllä oli sanonut polttavansa "vain" 20. Polttaa yhä nyt vauvan synnyttyäkin, ja ihan sisällä vetelee... Minä en edes pidä tupakkaa tai tupakoitsijoita muuten mitenkään pahana. Onhan se epäterveellistä, mutta ei muuten. Ei ole minusta mikään maailmanloppu kuitenkaan, jos vaikka joku polttaakin lapsen lähellä joskus jonkun tupakan, mutta kyllä sillä on minusta väliä, jos joka pv vetää sisällä vauvan läsnäollessa 40 tupakkaa...
mie en kyllä polttanu ku 20 tupakkia päivässä...tosi tosi tosi huonoina päivinä saatto mennä 30 tupakkaa..mut 40 ois jo ihan kauheeta :O
:headwall:
Lähetä sille video jossa näkyy kuinka vauva kärvistelee hapenpuutteessa tupakoinnin jälkeen. Ehkä ymmärtäisi ettei saa polttaa yhtäkään! Tietysti on sitä pahempi mitä enemmän polttaa.Miten paljon siitä on vahinkoa vauvalle jos polttaa muutaman päivässä? Eräs tuttu on raskaana ja on vähentäny siihen pariin päivässä, mutta ei ole lopettanut kokonaan.
Ei se ole laitonta eikä verrattavissa lasten pahoinpitelyyn lain mukaan. Eli ihan rauhassa saa omassa kotonaan polttaa vaikka olisi 10 vauvaa. Näin se valitettavasti menee.Eihän tuo voi olla oikeasti totta. Jos on tosi niin kyllähän tuohon jo puututtas... tai jonku joka asiasta tietää ni pitäs ainkin tehdä ilmoitus sosiaalitantoille...