oliko se täälä palstalla kun joku oli polttanut raskautensa aikana 40 tupakkaa päivässä?

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
On se varmaan täällä palstallakin joku polttanu, yhtä lailla kuin palstan ulkopuolella. Jokaisella on asiasta mielipide, ja tästä ei voi minusta sanoa että niitä oikeita ois yhtä monta kuin mielipiteitäkin :whistle:

5edr6tyu
Näköjään noita on sitten muitakin, sillä tiedän erään, joka poltti vähintään sen 40 päivässä. Neuvolassa kyllä oli sanonut polttavansa "vain" 20. Polttaa yhä nyt vauvan synnyttyäkin, ja ihan sisällä vetelee... Minä en edes pidä tupakkaa tai tupakoitsijoita muuten mitenkään pahana. Onhan se epäterveellistä, mutta ei muuten. Ei ole minusta mikään maailmanloppu kuitenkaan, jos vaikka joku polttaakin lapsen lähellä joskus jonkun tupakan, mutta kyllä sillä on minusta väliä, jos joka pv vetää sisällä vauvan läsnäollessa 40 tupakkaa...

5edr6tyu
Näköjään noita on sitten muitakin, sillä tiedän erään, joka poltti vähintään sen 40 päivässä. Neuvolassa kyllä oli sanonut polttavansa "vain" 20. Polttaa yhä nyt vauvan synnyttyäkin, ja ihan sisällä vetelee... Minä en edes pidä tupakkaa tai tupakoitsijoita muuten mitenkään pahana. Onhan se epäterveellistä, mutta ei muuten. Ei ole minusta mikään maailmanloppu kuitenkaan, jos vaikka joku polttaakin lapsen lähellä joskus jonkun tupakan, mutta kyllä sillä on minusta väliä, jos joka pv vetää sisällä vauvan läsnäollessa 40 tupakkaa...
Ettei nyt vaan jää epäselväksi, niin minä en kyllä tupakoi.

...
Eihän tuo voi olla oikeasti totta. Jos on tosi niin kyllähän tuohon jo puututtas... tai jonku joka asiasta tietää ni pitäs ainkin tehdä ilmoitus sosiaalitantoille...

rtee
Miten paljon siitä on vahinkoa vauvalle jos polttaa muutaman päivässä? Eräs tuttu on raskaana ja on vähentäny siihen pariin päivässä, mutta ei ole lopettanut kokonaan.

hyi
Miten paljon siitä on vahinkoa vauvalle jos polttaa muutaman päivässä? Eräs tuttu on raskaana ja on vähentäny siihen pariin päivässä, mutta ei ole lopettanut kokonaan.
Lähetä sille video jossa näkyy kuinka vauva kärvistelee hapenpuutteessa tupakoinnin jälkeen. Ehkä ymmärtäisi ettei saa polttaa yhtäkään! Tietysti on sitä pahempi mitä enemmän polttaa.

Yhteistyössä