Oliko napapiirin sankarit hyvä, kannattaako

  • Viestiketjun aloittaja "möhkö"
  • Ensimmäinen viesti
höhöh
mun mielestä se oli vähän laimea, sitä hehkutettiin koko talvi niin paljon ja odotettiin vuokralle monta viikkoa, ehkä odotukset oli sit liian korkealla, vähän samalla tavalla mulla on käynyt twilight- elokuvaan jatko-osien kanssa. eli pettymys oli minulle.
 
Mä pääsin kattomaan sen aikoinaan ennakkonäytäntönä ja uppos kyllä hyvin kun ei ollut mitään hypetystä ehtinyt edes olemaan. Tykkäsin kyllä itse, mutta monilla varmaan alkaa olla jo aika suuret ennakko-odotukset sitä kohtaan, että pettyäkin saattaa.
 
"vieras"
eilen illalla katottiin miehen kanssa ja kyllä oli taas niin ylihehkutettu elokuva kuin olla ja voi. Ihan viihdyttävä juoo, mutta ei todellakaan mitään huiseja juonenkäänteitä tai mahtavia roolisuorituksia. Näytelijöistä ois voinut siihen ollakin mutta käsikirjoitus ei paljon tarjonnut mahdollisuuksia loistaa.

Ja se epäaito lapin murre oli viedä järjen, älä tee jollet osaa! :D
 
Oli kiva katsella kotiseudun maisemia ja kuunnella kotiseudun murretta (vaikka oli siellä minun korvaani vähän mokiakin). Ne kyltit ja etäisyydet paikasta toiseen hämäsivät ja huvittivat.
Juoni itsessään oli todella kökkö ja loppuhuipennus jotenkin pöljä.
 

Yhteistyössä