Oliko mun lahja kummitytölle todellakin niin nolo, että koko suku nauraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minustakin kiva lahja, todella outoa sukulaisilta naureskella toisen antamalle lahjalle?? Vaikka siis olisi ollut jotenkin outo lahjavalinta (mitä ei edes ollut) niin outoa naureskella sille. Etenkin jos tekevät vielä tuota lapsen kuullen, niin lapsi kokee että vaikka olisikin tykännyt lahjasta niin ei sitten naureskelujen takia kehtaa niitä käyttää.

Ja jos vanhempien ilmekin oli jotenkin kummeksuva niin ap:n ehkä kannattaa lapsen kanssa yhdessä katsoa mitä niistä tarvikkeista saakaan aikaan.. Ainakin itselle tuli sellainen tunne, että vanhemmat tuskin avustaa lasta..

No minunkin mielestä tosi hyvä lahja. Kyllä kaikki virikkeelliset lapsen motoriikkaa ja mielikuvitusta harjottavat lahjat on paljon parempia, kuin että ois saanu vaan vaikka jonkun lelun.

tosi kiva lahja! Meidän lapset olisivat ihan innoissaan. Myös poika 6v. Eikä tuo askarteluinnostus voi muutamassa vuodessa loppua. Rakastaa kaikkea näpertämistä.

Todella kiva lahja!

:( surullista, että jotkut eivät osaa arvostaa lahjoja!

Mitä mieltä tyttö itse oli lahjasta?

Mun on niin vaikea ymmärtää aikuisia ihmisiä, joiden mielestä lahjan arvo mitataan euroissa. Vaikka ap:n lahja olisi maksanut euron, hän on ainakin ajatellut saajaa lahjaa ostaessaan. Helppohan se on marssia kauppaan ja ostaa joku viidenkympin top 1 lelu ajattelematta saajaa sen kummemmin, kunhan nyt vaan ostaa jotain kallista. Tuollainen käytös vanhemmilta oli todella lapsellista, toivottavasti kummityttösi ei tule omaksumaan samanlaista käytöstä.

Mun 6v. olisi taatusti tykännyt lahjasta ja uskon, että todella moni alakouluikäinenkin tykkää.

Minusta hyvä lahja ja sopiva isommallekkin likkalapselle. Kuinka monen 8-vuotias muuten osaa virkata vaikka myssyn? Helmitöitä tekee isommatkin lapset kuin alle kouluikäiset. Ihan aikuisetkin jopa...

Itse olisin tuon ikäisenä tykännyt tuollaisesta lahjasta. Mulla taisi jotain maalausjuttuja ollakin silloin. Minusta kuulosti hyvältä lahjalta, älä ole häpeissäsi.

tä? voiko ihmiset olla nuin typeriä.. minusta tuo on hyvä lahja!! Monta kertaa parempi kuin joku lahjakortti hampurilaiselle!

Vie ens kerrallakin joku luova lahja!! Ei kaikkien lahjojen tarvi olla koruja tms.

HYVÄ HYVÄ!!! Mä ainaki äitinä tykkäisin tuollaisesta lahjasta!!

No et taida tietää edes, mitä langat maksavat? Kunnon lankaa saa 5e yhden kerän. JA MITÄ VÄLIÄ VAIKKA OLISI VIIDEN EURON LAHJA? SIlläkö se lahjan arvo ja kummin hyvyys mitataan, kuinka kalliin lahjan ostaa? Tiedoksi vaan, että kummin tehtävä ei edes ole ostaa lahjoja, vaan aivan joku muu.
Tää on just tätä idioottien vanhempien pörinää. Todella nauretaavaa joo, jos kummi ei osta juuri sitä sadan euron pakettia, jonka lapsen äiti haluaa ostaa.

Vai pitäskö kuitenkin sanoa, että mitä se äiti EI haluaisi ostaa, vaan maksattaa kummilla... :whistle: ;)

Mun mielestä tollaset lahjat on tosi hyviä. Lelut on joo kivoja mutta kyllä lapselle täytyy antaa muutakin jotta ainakin pääsee kokeilemaan josko vaikka virkkaus kiinnostaa. Ihmettelen kyllä suuresti miksei 8vuotiasta muka kiinnostaisi korujen tekeminen. Ehkä ap voisit yhdessä tytön kanssa tehdä niitä koruja?

Säälin sitä vanhempaa ja sen vanhemman lapsia, joka tässä ketjussa kirjoitti, että ap:n lahja oli liian lapsellinen(!!!) 8-vuotiaalle. Ihan todella uskomatonta!!! Eihän se olisi ollut huono lahja edes jollekin aikuiselle.
Mietin aina, että mistä ne tokaluokkalaiset teinit tulee? Minkälaiset vanhemmat tukee sen ikäisten murkkukäytöstä? Noh; täälläkin heitä siis on.

minä en muutenkaan ymmärrä tuota lahjojen arvostelua...eikö se muistaminen enää oikeasti ole tärkeää...ja tosi kiva lahja oli minkä ap kummitytölle antoi...

lienee motorisesti juuri sopivassa iässä oppimaan oikeasti virkkaamaan. Vanhempien asenteesta voisi päätellä, että lapsi ei ole tuollaista ennen päässyt edes kokeilemaan.

Hyvä lahja minusta ja meidän 7 v pojasta. Hän on juuri aloittanut virkkaamisen harjoittelun ja kaikenlainen näpertely on aina ollut hänestä pop.

Yhteistyössä