Oliko Martinan morsiusmekko mielestäsi kirkkoetiketin vastainen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Tottakai se on kikkoetiketin vastainen koska olkapäät näkyy ja on liian lyhyt. Monen muu "tavallisenkin" morsiamen puku varmasti rikkoo kirkkoetikettiä.
mun pukukin rikkoi koska olkapäät näkyi :) voisin väittää että suurinosa morsiamista pukeutuu nykyään pukuun jossa ne olkapäät näkyy.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Siis en ole ikinä kuullut mistään kirkkoetiketistä, jossa määritellään millaisen hääpuvun pitää olla?
vanhaa perua, ei kai sitä enää kukaan katso millanen hääpuku sulla on :) mutta ennen vanhaan oli tarkka etiketti, ei saanut olla liikaa paljasta pintaa.
 
vieras
voisiko joku linkittää sen etiketin missä sanotaan ettei polvet ja olkapäät saa näkyä

(taitaa olla suurin osa suomen kesämorsiamista mustalla listalla )

Itse kyseiseen pukuun, olisi ollut kauniimpi pitkällä helmalla mun mielestä )
 
Onneksi ollaan Suomessa eikä ole tarkkoja pukeutumismääräyksiä... Olkapäiden tai polvienkaan näyttämisessä en osaa nähdä mitään paheksuttavaa, mutta mä en näyttäisi kirkossa noin paljon tissejä. (Tosin en ole koskaan kirkossa naimisiin mennyt eikä sellaista näillä näkymin tule tapahtumaankaan.)
 
Rukoilijasirkka
Tiedättekö, jos joku menee naimisiin tommosessa puvussa helluntaiseurakunnassa, niin kukaan ei kyseenalaista pukuvalintaa. Kukaan ei nipota polvista tai olkapäistä. Miksiköhän näin?
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tiedättekö, jos joku menee naimisiin tommosessa puvussa helluntaiseurakunnassa, niin kukaan ei kyseenalaista pukuvalintaa. Kukaan ei nipota polvista tai olkapäistä. Miksiköhän näin?
hellarit menee naimisiin maistraatissa.
 

Yhteistyössä