Oliko mä TAAS kohtuuton????

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Pikkusiskoni, 16v |O |O |O |O

Oli eilen soittanut 21.45-22.00 välillä kuus kertaa. mulla puh äänetön kun olin jo sängyssä puoliksi nukkumassa.
Aamulla heräsin sit ihan paniikissa että onko helvetti jotain sattunut esim meidän isälle( sisko asuu sen kanssa) ja laitan heti viestin kun heräsin että mikä hätänä ja soitinkin useamman kerran ysin jälkeen, kunnes äsken soitti ja naureskeli kun mä ihan huolissani että " Mä olisin vaan kysynyt miten lettutaikina tehdään" ja naureskeli mun huolelle!!

Mulla palo kiinni, sanoin että älä enää ikinä soita mulle tohon aikaan jos ei ole oikea hätä. :ashamed: Tais taas sisko suutahtaa :ashamed:

olinko mä se kakka taas?

Et todellakaan ollut kohtuuton, noin olisin minäkin toiminut. Jos ei ymmärrä että toinen voi huolestua tuollaisesta, niin olisi jo aika kasvaa ja miettiä asioita muidenkin kantilta.

Ymmärrän, että huolestut, jos huomaat että sisko on soittanut kuusi kertaa.

Jatkossa systeri voisi soittaa kerran, ja laittaa sitten tekstaria jossa toteaa että lettutaikinan ohjetta olis vaan kysellyt...

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Molemmat olette hassuja. Siskosi voisi soittaa vain yhden kerran kun ei ole hätä ja sinä et saisi hermostua noin paljon.

No hitto tuleehan sitä kaiken maailman kauhuskenaariot mieleen mitä sattunut, meillä vielä ikäviä juttuja ihan perhepiirissä ollut( oikeesti tosi ikäviä) joten aina se pelko nostaa päätään

Sehän riippuu ihan ihmisistä. Minusta tuo on vielä oikea aika puhelinsoitoille lähipiirissä ja tuollaista pikkuasiaakin voi kysyä, enkä olisi tuosta kilahtanut, olisin nauranut ja ollut onnellinen ettei ollut isompi hätä ja että olisin pikkusiskolle tärkeä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Olit kyllä kohtuuton.
Teinit on teinejä. Ajattele mikä kunnioitus sinulle, että juuri sinulta sitä ohjetta kysyy......ja jaksoi vielä kuusi kertaa soittaa.....

Ei mua sitten tarvii kunnioittaa jos sen noin näyttää. Ja sitten vielä nauraa paskasesti päin naamaa kun mä olen huolissani.
Samainen sisko muutenkin saa mut aina... |O |O Viime vuonna kutsuin hänet, meidän isän, ja isänisän meille jouluaattona puurolle, klo 11, kyselin vielä pikkusiskolta varmistusta että tulettehan( mesessä) vastaus oli " joo, jos mä jaksan herätä" :headwall: :headwall:

mä olen sen verran tiukka mutsi omilleni että kukaan 16v ei hypi mun silmille, sanoin tossakin vaiheessa että juu ei tarvii tulla

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Sehän riippuu ihan ihmisistä. Minusta tuo on vielä oikea aika puhelinsoitoille lähipiirissä ja tuollaista pikkuasiaakin voi kysyä, enkä olisi tuosta kilahtanut, olisin nauranut ja ollut onnellinen ettei ollut isompi hätä ja että olisin pikkusiskolle tärkeä :)

Mut musta ei, kaikki tietää että meillä herätään aikasin koko sakki :wave:
Jotkut sitä ei vaan kunnioita, olisko mun pitänyt viideltä alkaa rinkuttaa siskolle päin, vaikka varsin hyvin tiedän että hän vielä nukkuu? =)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Olit kyllä kohtuuton.
Teinit on teinejä. Ajattele mikä kunnioitus sinulle, että juuri sinulta sitä ohjetta kysyy......ja jaksoi vielä kuusi kertaa soittaa.....

Ei mua sitten tarvii kunnioittaa jos sen noin näyttää. Ja sitten vielä nauraa paskasesti päin naamaa kun mä olen huolissani.
Samainen sisko muutenkin saa mut aina... |O |O Viime vuonna kutsuin hänet, meidän isän, ja isänisän meille jouluaattona puurolle, klo 11, kyselin vielä pikkusiskolta varmistusta että tulettehan( mesessä) vastaus oli " joo, jos mä jaksan herätä" :headwall: :headwall:

mä olen sen verran tiukka mutsi omilleni että kukaan 16v ei hypi mun silmille, sanoin tossakin vaiheessa että juu ei tarvii tulla

Okei. Mä vaan en itse tommosista paljon perusta kun itsellä on viisi pikkusiskoa niin on kyllä kaikenlaista tullut nähtyä ja koettua.
Toi on just vittumaisin ikä.........mä oisin luultavasti itekki nauranut omalle huolelleni ja huojentuneisuudelleni kun kyse vaan lettutaikinasta.

Sulla on oikea asenne. Pieni palautus maanpinnalle ei todellakaan tee pahaa, ei sitä tarvitse kenenkään silmille hyppiä ihan vaan sillä verukkeella että "hei mä oon 16vee ja murkku".

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:

Sulla on oikea asenne. Pieni palautus maanpinnalle ei todellakaan tee pahaa, ei sitä tarvitse kenenkään silmille hyppiä ihan vaan sillä verukkeella että "hei mä oon 16vee ja murkku".

No ei tietenkään, en sitä tarkoittanutkaan, mutta jos kysymys oli että olinko kohtuuton ja mielestäni lievästi oli.
Musta tossa nyt ei ollu kyse silmille hyppelystä vaan siitä, että teini yrittää soittaa siskolleen ja kysyä lettujen ohjetta. Sisko huolestuu monesta puhelusta ja teini ei luultavasti ole tajunnut, että huolestuttaa sillä siskon.

Olit kyllä kohtuuton.

Ihan normaalia teinin elämää :whistle:

Yhteistyössä