Kävin tänään kysymässä, että olisko mitenkään mahdollista että meiän tytöt pääsis kesäksi hoitoon.. no täti sanoi heti, että kyllähän kesällä paikkoja on.. täti kysyi, että mihin päiväkotiin mä olin ajatellut lapset laittaa.. sanoin, että meiän lähellä on yks, mutta se taitaa olla täynnä kun siellä on vuorohoitoa.. täti siihen että no niin taitaakin olla.. no sitten tätskä ite ehdotti ryhmäperhepäivähoitoa mikä olis kanssa aika lähellä meitä.. mä kysyin, että mahtaako sellasessa olla tilaa.. niitä kun ei kauheesti täällä ole.. täti sanoi, että siellä on 12 lasta ja 8 varapaikalla tällä hetkellä..
siis täh.. se antoi mulle numeron ja käski soittaa siihen ja kysyä että mahtaako sinne kesälläkään mahtua.. se on nyt sitten meiän ykköstoive.. |O olishan se mahtava paikka, mutta jos siellä on 3 hoitajaa ja 20 lasta niin millasta mahtaa meno olla.. vai onko siellä sitten ylimääräsiä hoitajiakin kun on ylimääräsiä lapsiakin? ennen kun lähdin niin kysyin vielä, että onko se paikka auki koko kesän.. tytöt kun on vaan 3 kuukautta hoidossa niin olis kiva jos voisivat olla koko ajan samassa paikassa.. no eihän se täti sitäkään tienny.. käski kysyä samalla kun soitan sille toiselle naiselle.. eikä meinannut millään täti ymmärtää, että mä en vielä tiedä työaikojani kesällä.. vaikka sanoin, etten tiedä vielä edes sitä missä olen töissä kesällä.. jos nyt olen missään.. silti olis pitäny osata laittaa minuutin tarkkuudella hoitoajat.. yksityisistä päiväkodeista täti ei tienny yhtään mitään.. niistäkin yritin kysellä.. että olikin oikein hyödyllinen käynti.. mutta onpahan ainakin hoitopaikkahakemukset jätetty.. =)