Olikin mieltäylentävä käynti päivähoitotoimistossa

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Kävin tänään kysymässä, että olisko mitenkään mahdollista että meiän tytöt pääsis kesäksi hoitoon.. no täti sanoi heti, että kyllähän kesällä paikkoja on.. täti kysyi, että mihin päiväkotiin mä olin ajatellut lapset laittaa.. sanoin, että meiän lähellä on yks, mutta se taitaa olla täynnä kun siellä on vuorohoitoa.. täti siihen että no niin taitaakin olla.. no sitten tätskä ite ehdotti ryhmäperhepäivähoitoa mikä olis kanssa aika lähellä meitä.. mä kysyin, että mahtaako sellasessa olla tilaa.. niitä kun ei kauheesti täällä ole.. täti sanoi, että siellä on 12 lasta ja 8 varapaikalla tällä hetkellä.. :o siis täh.. se antoi mulle numeron ja käski soittaa siihen ja kysyä että mahtaako sinne kesälläkään mahtua.. se on nyt sitten meiän ykköstoive.. |O olishan se mahtava paikka, mutta jos siellä on 3 hoitajaa ja 20 lasta niin millasta mahtaa meno olla.. vai onko siellä sitten ylimääräsiä hoitajiakin kun on ylimääräsiä lapsiakin? ennen kun lähdin niin kysyin vielä, että onko se paikka auki koko kesän.. tytöt kun on vaan 3 kuukautta hoidossa niin olis kiva jos voisivat olla koko ajan samassa paikassa.. no eihän se täti sitäkään tienny.. käski kysyä samalla kun soitan sille toiselle naiselle.. eikä meinannut millään täti ymmärtää, että mä en vielä tiedä työaikojani kesällä.. vaikka sanoin, etten tiedä vielä edes sitä missä olen töissä kesällä.. jos nyt olen missään.. silti olis pitäny osata laittaa minuutin tarkkuudella hoitoajat.. yksityisistä päiväkodeista täti ei tienny yhtään mitään.. niistäkin yritin kysellä.. että olikin oikein hyödyllinen käynti.. mutta onpahan ainakin hoitopaikkahakemukset jätetty.. =)

tuo vara juttu on siis sitä että jos heidän vakihoitajansa on estynyt niin lapsi on silloin siellä eli tuskin 20 yhtäaikaa on läsnä ja jos on niin on lisähoitajia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
tuo vara juttu on siis sitä että jos heidän vakihoitajansa on estynyt niin lapsi on silloin siellä eli tuskin 20 yhtäaikaa on läsnä ja jos on niin on lisähoitajia. =)

No näin se täti sanoi.. että nyt siellä on 20 lasta.. kun joku toinen paikka on kiinni.. mutta luulis kai sen toisen paikan hoitajienkin olevan siellä sitten kanssa..

Juu, meillä oli vähän samanlaista... Meillä oli ongelmana se että tavallinen päiväkoti menee täällä kiinni klo 17 ja meillä tyttö haetaan aikaisintaan klo 17.30. Ehdottivat sitten että josko tyttö olisi aina viiteen saakka pph:lla ja sitten pph veisi tytön ryhmikseen joka on ympärivuorokautinen |O
Tämä täti soitti tästä asiasta kun olin ollu illalla viihteellä joten olin muutenkin kiukkunen kun herätettiin kesken krapulan ;) Minähän sitten paasaamaan puhelimeen että mun tyttöähän ei heitellä ympäri kyliä plaa plaa - ja kas kummaa, hoitopaikka irtos tuosta ryhmiksestä 100metrin päästä kotoa :whistle: Onneks ei täti nähny miten räjähtäny olin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Juu, meillä oli vähän samanlaista... Meillä oli ongelmana se että tavallinen päiväkoti menee täällä kiinni klo 17 ja meillä tyttö haetaan aikaisintaan klo 17.30. Ehdottivat sitten että josko tyttö olisi aina viiteen saakka pph:lla ja sitten pph veisi tytön ryhmikseen joka on ympärivuorokautinen |O
Tämä täti soitti tästä asiasta kun olin ollu illalla viihteellä joten olin muutenkin kiukkunen kun herätettiin kesken krapulan ;) Minähän sitten paasaamaan puhelimeen että mun tyttöähän ei heitellä ympäri kyliä plaa plaa - ja kas kummaa, hoitopaikka irtos tuosta ryhmiksestä 100metrin päästä kotoa :whistle: Onneks ei täti nähny miten räjähtäny olin :saint:

kuulostaa todella kivalle.. =)

Mä tappelin reilu vuosi sittenkin hoitopaikoista ja silloin annoin periksi niin että tytöt oli pph:lla.. mutta enää en anna.. nyt saavat luvan ettiä päiväkotipaikan.. toi ryhmäjuttu olis kanssa ihan kiva.. ainakin nyt väliaikasesti.. keskustassa on yks päiväkoti mihin haluisin laittaa lapset sitten kun pienempi on 3.. en vaan tiedä millä ihmeellä mä saan ne sinne ängetyksi.. :D

Yhteistyössä