Oli varmaan kivaa niilä, jotka kävi vaan pimpottamassa meidän ovikelloa.

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Mutta mun mielestä ei ollu. |O

Ovikello siis soi, mut kun menin katsomaan siellä ei ollu ketään. :|

Varmaan jotain kakaroita, jotka kokeili, onko täällä ketään, kun oli pimeenä koko etupuoli taloa.

Mutta kertakaikkisen ärsyttävää minusta. Onko pakko tulla pimpottelee silloin, kun mä olen yksin kotona.. :kieh:

T. eräs, jolla on aivan liian vilkas mielikuvitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:
Joo,naapurin kakarat saaneet MUKA hauskan idean.. Hihittelevät nyt jossain nurkal..
Kylhän tuo aina pelästyttäis jos ovikello myöhällä soi..

Kiertelin huvikseni tuossa pihalla hetken, mutta en nähny ketään missään. ..yks automurto takana ja jostain syystä ryntäsin eka kattomaan, onko autossa ikkunat ehjinä.. :whistle: Mutta mitään ei oltu mihkään tehty eikä ketään näkyny missään. Silti alkoi ärsyttää ihan sikana ja nyt hyppään vähän väliä ikkunassa kattomassa, että onko siellä ketään... Miks aina just silloin, kun on yksin kotona?? :|

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
uskalsit mennä pihalle hiipparoimaa..hyi...mä en olis uskaltanut edes ovelle mennä..

Mä mietin tota vasta, kun tulin sisälle. :D ...siis suutuin vaan niin paljon, kun menin avaamaan ja siellä ei ollukaa ketää, että kiskasin aamutakin päälle ja säntäsin pihalle ku myrskynmerkki kattomaan, mikä on rikki. (onneksi ei mikään, mutta ekana tuli mieleen, että jahas, paree tarkistaa..)

Alkuperäinen kirjoittaja Fruity:
Meidän oven takana harrastetaan kans tätä.. Ja yleensä juuri silloin ku olen saanu vekarat päiväunille. Sit ne herää siihen ku koira rupee huutaa.

Meil oli eka kerta ...ja toivottavasti jää vikaksi.. :whistle:

Maanantaina hommaan tohon liiketunnistimen (täti ottaa kovat aseet käyttöön.. :laugh: ).

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä en menis ulos- :x

Varmana joku kirvesmurhaaja menis meille sisälle sillä aikaa kun mä olisin ulkona ja sitte se oottais piilossa kun mä nukahdan ja... :ashamed: :xmas:

:D Mulla lähti tämä puoli mielikuvituksesta onneksi liikkeelle vasta, kun pääsin takas sisään. ...mut onks pakko tunnustaa... :snotty: Kun tulin sisään, oli pakko kiertää kaikki huoneet tarkistamassa, ettei tänne tullu kukaa... :ashamed: (no ei tullu, varsinkaan, kun takaovi on lukossa ja etuovi meni mun jälestä kanssa takalukkoon. :laugh: )

No oleppa tyytyväinen että joku vaan pimpottaa ovikelloa... Täällä maalla kun ihmiset tulee suoraan sisään :/

Ikinä ei tiedä kuka seisoo keskellä tupaa ja millä aikeilla. Tilannetta tietty rauhottaisi se että pidettäis ovia lukossa, mutta harvoin kuitenkaan siltään "outoja hemmoja" on sisään lampsinut, enkä halua elää missään "paniikki-maailmassa", missä pitää pelätä jopa omaa varjoaan.....Meillä ei tosiaan ole ikinä ovet lukossa, jos vaan itse ollaan kotona!

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä en menis ulos- :x

Varmana joku kirvesmurhaaja menis meille sisälle sillä aikaa kun mä olisin ulkona ja sitte se oottais piilossa kun mä nukahdan ja... :ashamed: :xmas:

:D Mulla lähti tämä puoli mielikuvituksesta onneksi liikkeelle vasta, kun pääsin takas sisään. ...mut onks pakko tunnustaa... :snotty: Kun tulin sisään, oli pakko kiertää kaikki huoneet tarkistamassa, ettei tänne tullu kukaa... :ashamed: (no ei tullu, varsinkaan, kun takaovi on lukossa ja etuovi meni mun jälestä kanssa takalukkoon. :laugh: )

Heh. :D :whistle:

Yhteistyössä