Oli uskomaton viikonloppu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras 2

Vieras
Mieheni ex osaa sitten olla inhottava ja vielä lapsen kautta.
Emme tiedä miten kauan seuraavaa on tehty,emme saaneet sitä pojan (12v) suusta.

Perjantaina jo ihmettelin mitä poika tekee aina siellä missä mekin.
Sanoin miehellenikin.Ei se hänestä ollut ihmeellistä.
Lauantaina mulla tuli outo olo,aloin seurata poikaa.

Sitten huomasin sillä kännyn kädessä,mutta mtn ei tehnyt sillä,samoin oli perjantaina.
Lopulta tuli epäilys monine käytöksineen.

Nappasin känny pojan kädestä ja jumal. känny auki ja äiti kuunnellut puheitamme.Ihan kuten aloin aavistaa
Sammutin kännyn ja poika puhutteluun.
Sanoi vain äiti käskenyt.Enempää emme saaneet irti.

Siitä taas näki mieheni ex paska käytös.
Niin katkera erosta,että vieläkin seuraa entisen miehensä tekemisiä,puhumisia.

SAIRASTA

Tota tekee mun exäni,se tutkii mun ja muksujen meseviestit sillo ku lapset siel on,samaten lukee mukuloiden kännykästä kaikki viestit ja koittaa onkia mun paljonpuhuttuja eli hänen mielikuvituksensa tuottamia suuria salaisuuksia.KUn ihminen on sairas päästään ,se on.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Tota tekee mun exäni,se tutkii mun ja muksujen meseviestit sillo ku lapset siel on,samaten lukee mukuloiden kännykästä kaikki viestit ja koittaa onkia mun paljonpuhuttuja eli hänen mielikuvituksensa tuottamia suuria salaisuuksia.KUn ihminen on sairas päästään ,se on.

Miten se sun meseviesteihin pääsee siks että muksut on siellä? Ai sun muksuilles lähettämät?

Ja ap, käypäs kiekka poliisilaitokselta ja tee ilmotus salakuuntelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ottaisin poliisiin yhteyttä, tuo on sairasta ja käyttää vielä lasta häikäilemättömästi hyväkseen tuollaisessa...

Sairasta on.Tiedetään.Ei se muuta ole kuin yksinäisen ämmän touhuja.
Selvästi ollaan huomattu että ex perään vielä.
Portillakin ajeli naapurin mukaan kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Uskomatonta!!!! Empä ole ennen moista kuullut. Mistähän se meinas teiät käräyttää???

Käräyttää? Eipä kuule ole mitään käräytettävää.

tuskimpa toi "vieras" sitä pahalla kysyi, tuskin tarkotti sua piikitellä, ehkä pikemminkin epäilin miehes exän käytöstä..

Älkää olko lapselle vihaisia.
Ex on aikuinen ja käyttäytynyt törkeästi, mutta lapsi on aina lojaali vanhemmalleen, eikä hänen tarvitse ymmärtää tällaisia asioita tai osata kyseenalaistaa äitinsä toimia.
Naisesta voisin tehdä rikosilmoituksen salakuuntelusta tai vastaavasta.

Yhteistyössä