Eli menin tiistaina sinne essure- sterilisaatioon. Homman piti olla simppeli ja minun kotona tunnin päästä jatkamassa elämääni normaaliin malliin.
Toimenpide aloitettiin ja oikealle puolelle saatiin essure paikalleen (kivuliasta!!), sit alettiin vasen puoli. Reilun vartin lääkäri yritti saada sitä paikalleen ja yhtäkkiä paikalle kutsuttiin toinen lääkäri. Sit sanottiin et toimenpide lopetetaan, koska essurea ei saada paikalleen. Kehotettiin pukemaan.
Sit lääkäri kertoi, että vasemmassa munanjohtimessa on koko johtimen peittämä kasvain. Ihmettelivät toiden lääkärin kanssa kuinka olen voinut edes saada nämä kolme lasta ns. luonnollisella tavalla alulleen.
Iltapäivällä minut nukutettiin ja tehtiin perinteinen sterilisaatio ja samalla otettiin koepalat munanjohtimesta ja jostain kohdun luota, en enää niin tarkkaan muista, kun olin niin lääketokkurassa ja muutenkin sekaisin.
Nyt sit kamalissa kivuissa. Onneksi mies ja tädit olleet vuoronperään kaverina.
Kahden viikon sisällä tulee tulokset onko löydökset pahalaatuisia.
Mukava joulunalusaika siis tiedossa.
Mummollani ja äidilläni on kohdunkaulansyöpä, joten pelkään pahinta.
Yritän olla ajattelematta asiaa, ettei menisi joulumieli täysin. :ashamed:
Toimenpide aloitettiin ja oikealle puolelle saatiin essure paikalleen (kivuliasta!!), sit alettiin vasen puoli. Reilun vartin lääkäri yritti saada sitä paikalleen ja yhtäkkiä paikalle kutsuttiin toinen lääkäri. Sit sanottiin et toimenpide lopetetaan, koska essurea ei saada paikalleen. Kehotettiin pukemaan.
Sit lääkäri kertoi, että vasemmassa munanjohtimessa on koko johtimen peittämä kasvain. Ihmettelivät toiden lääkärin kanssa kuinka olen voinut edes saada nämä kolme lasta ns. luonnollisella tavalla alulleen.
Iltapäivällä minut nukutettiin ja tehtiin perinteinen sterilisaatio ja samalla otettiin koepalat munanjohtimesta ja jostain kohdun luota, en enää niin tarkkaan muista, kun olin niin lääketokkurassa ja muutenkin sekaisin.
Nyt sit kamalissa kivuissa. Onneksi mies ja tädit olleet vuoronperään kaverina.
Kahden viikon sisällä tulee tulokset onko löydökset pahalaatuisia.
Mukava joulunalusaika siis tiedossa.
Mummollani ja äidilläni on kohdunkaulansyöpä, joten pelkään pahinta.
Yritän olla ajattelematta asiaa, ettei menisi joulumieli täysin. :ashamed: