Oli stadi täynnä hyvin menestyviä...

• Viestiketjun aloittaja maalaisserkku
  • Ensimmäinen viesti
Ihan samanlaista porukkaa siellä liikkuu :D Ehkä voipi olla hieman nätimmät vaatteet sekä iloinen ilme naamalla mutta sen enempää ei voi kenestäkään sanoa. Ei voi tietää onko se hymyilevä ihminen onnellinen vai ei, velkaantunut vai ei jne.

......
Musta ap:n vaatetus kuulosti hyvin siistiltä. Et varmaan erottunut joukosta. =) Minusta hesalaiset keskustassa on enempi trendikkäitä kuin muualla, sama turussa. Varsinkin nuoret. Trendikkyys ja siisteys on eri asia. Tietty aamuruuhkassa näkee niitä kauluspaita tyyppejä menemässä töihin.

ap.
Tämä aloitukseni ei missään nimessä ollut mitään v***ilua, vaan ihan aidon hämmästynyt olin taas siellä liikkuessani. Että kuinka ne ihmiset jaksaakin panostaa ulkonäköönsä :) Ja siitä huolimatta, että kaverin luota lähtiessäni peilistä katsoi ihan kivannäköinen nainen, tunsin oloni harmaaksi maan matoseksi... Ehkä vaan kuvittelin.

Tämä aloitukseni ei missään nimessä ollut mitään v***ilua, vaan ihan aidon hämmästynyt olin taas siellä liikkuessani. Että kuinka ne ihmiset jaksaakin panostaa ulkonäköönsä :) Ja siitä huolimatta, että kaverin luota lähtiessäni peilistä katsoi ihan kivannäköinen nainen, tunsin oloni harmaaksi maan matoseksi... Ehkä vaan kuvittelin.
Kyllä siinä oli varmaan sitä sun kuvitteluakin, ehkä tiedostamattasi kiinnitit huomiosi juuri niihin laittautuneimpiin yksilöihin.

Mä muistan kun joskus vielä pohjoisessa asuessani kävin Helsingissä, minusta tuntui juuri samalta kuin sinusta, mutta kun tänne muutin ja asetuin, en mä enää edes ajattele tuollaisia.
Ja vaikka ajattelemalla ajattelisinkin, niin huomaan nykyään paljon taviksia liikenteessä.

"joo"
Helsingissä asuessani en huomannut tuota ollenkaan mutta nyt kun asun n. 150 kilsaa Helsingistä, huomaan miten paljon hienommin helsinkiläiset pukeutuvat kadulla. Rattaatkin ovat trendikkäämmästä päästä ja pikkulapset puettu merkkivaatteisiin. Hämmästyin huomatessani tämän, samoin sen että tunsin alemmuutta, mutta korjasin asian ja nyt pukeudun siistimmin Helsingissä käydessäni, ihan oman itseni takia :)

Yhteistyössä