Oli sitten viimoset "talkooeväät"!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
Äijät on tuossa terassia jo puuhannut jokusen illan ja tänään ajattelin niille vääntää oikein kunnon uunikalat ja muusit, mutta mitenkäs kävi? Herrat eivät sitten viitsineetkään tulla syömään vaan nyt terassin teko on tärkeämpää... |O |O Oli tasan viimoset ruoat, mitä teen tuolle porukalle ja voi olla, että äijäkin saa puuhata hetken omat ruokansa.

Viime aikoina muutenkin harmittanut, kun väännät ruoan ja toinen ei viitsi edes pöytään tulla, kun ruoka ois vielä lämmintä... :headwall: :headwall:

Anteeksi ja kiitos! :whistle:

No älkää muuta sanoko!
Korjasin kaikki pois pöydästä ja mun puolesta saavat vaikka nuolla näppejään jos tulee vielä tänä iltana nälkä! Mie en ainakaan laita enää tikkuakaan ristiin moisen takia! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
No älkää muuta sanoko!
Korjasin kaikki pois pöydästä ja mun puolesta saavat vaikka nuolla näppejään jos tulee vielä tänä iltana nälkä! Mie en ainakaan laita enää tikkuakaan ristiin moisen takia! :whistle:

Noin minäkin tekisin. Kun et kumminkaan mikään ravintolanpitäjä ole, niin ruokatarjoilu on silloin kun on, ja muina aikoina itsepalvelu.

Paljosta vetoa kohta tulee nälkäisiä miehiä alahuuli pitkällään, että ruokaa pitäis olla...

Kyllä mä luulen, että se tajus kerrasta...tai sitten ei. Kävin vaan pihalla toteemassa, että eipä sitten ollutkaan nälkä ja et saa jatkossa sitten ite huolehtia ruokansa pöytään! Mä tääl seison maha pystys lieden ääres hyvää hyvyyttäni ja sit kukaan ei vaivaudu syömään!!! Että harmittaa!!!

Kyllä mä luulen, että se tajus kerrasta...tai sitten ei. Kävin vaan pihalla toteemassa, että eipä sitten ollutkaan nälkä ja et saa jatkossa sitten ite huolehtia ruokansa pöytään! Mä tääl seison maha pystys lieden ääres hyvää hyvyyttäni ja sit kukaan ei vaivaudu syömään!!! Että harmittaa!!!

Sinä hyvää hyvyyttäsi... Ne äijät siellä varmaan ihan vittumaisuuttaan sitä terassia siellä laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Sinä hyvää hyvyyttäsi... Ne äijät siellä varmaan ihan vittumaisuuttaan sitä terassia siellä laittaa...

No varmaan siinä hommassa voi ruokatauon pitää, jos haluaa. Törkeää ja ilkeää käytöstä olla tulematta pöytään kun ruoka on valmis. Ei mitään käytöstapoja äijillä.

Yhteistyössä